Resultater Husum

Tillykke til alle jer andre også med jeres flotte resultater :flag:

Tillykke til jer allesammen med flotte showresultater :0)

Jeg var der ikke selv, men en dejlig blåtabbymasket fertil han fra mit opdræt var der, og blev nomineret igår … herligt syntes jeg. :slight_smile:

Vi er også hjemme efter en SUPER hyggelig og sjov weekend i Husum. :slight_smile:

Rimturser’s Spirit Fields fik om lørdag sit 3. CACIB og nu IC og søndag fik hun sit allerførste CAGCIB :slight_smile:

Vores hjemmebryggede hankat Bergedorf’s Sweetwater havde sin debut i åben klasse om lørdagen og startede flot ud med CAC, BIV og NOM :slight_smile: Søndag måtte han nøjes med et EX2

Desuden er vi de SUPER stolte opdrættere af Bergedorf’s San Angelo som begge dage fik RIGTIG flotte bedømmelse og to CAC’er - Hun kan nu kalde sig Champion. Bergedorf’s Cinderella var også på show og fik to CAGPIB’er og blev sørme også NOM begge dage :slight_smile: Hun er nu kalde sig Grand Int. Premier :-))))))))))))

Et stort tillykke til jer alle, med de flotte resultater, og et specielt tillykke til dig Gitte med skønne Kalle:wehuu:

Rigtig stort tillykke til jer allesammen med de flotte resultater.
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke med alle de flotte resultater :slight_smile:

Jeg vil også meget gerne fortælle:-)

Dell DeLui fik 2 x NOM, 1 x BIV & blev BOX hankastrat søndag:-D Mega fedt!!

Jomfru Næsvis min sort hvide killing blev EX 1 begge dage, mod super smukke konkurrenter! Samt fik hun BIV Lørdag:-)

Så jeg er meget glad & sikke en masse kæl & guf de fik:)

STORT TILLYKKE til jer andre:-) Der garanteret også havde en enormt hyggelig udstilling, med masse af plads:)

Stort tillykke til jer alle med jeres fine resultater :flag: