Resultater Husum

:wehu:Wee undercover fik sit første CAC…

Jeg er bare så stolt af min smukke Cover :wehuu::hjerte:

Tillykke med det :slight_smile:

Lidt resultater herfra: Bugatti blev EX1, BIV og NOM. Han fik en enkelt stemme på scenen, alle de andre stemmer gik til en 1½ måned yngre MCO fra Holland, som allerede var Junior Winner.

Men vi er stolte af vores smukke mis, som tog det hele med ophøjet ro i dag (så godt som), og lige nu synes han bare, at det er fedt at være på hotel og hygge med mor og far :wehuu:

Nogen der ved hvordan det gik for bimserne?

KH

Sofie

Jane - Ej hvor fedt. Han er bare dygtig :slight_smile:

[quote=Sofie P.;248447]Nogen der ved hvordan det gik for bimserne?

KH

Sofie[/quote]

Jeg ved, at Lindows Felicity blev BIS :slight_smile: Men det er også det.

Det er vist også uundgåeligt, og hun er nu en rigtig pæn kat. :slight_smile: Stort tillykke med alle jeres flotte resultater! :ok:

KH

Sofie

Cover nyder osse at have mig for sig selv…hun har dog lidt svært ved at finde ro…

Cover blev godt nok kaldt op til for Nom, men tabte det til en fuld voksen Skovkat som osse fik BIS

Ved du hvilken skovkat, det var?

Tillykke med jeres flotte resultater :thumbup:

:flag: Tillykke med jeres flotte resultater :flag:

[quote=Jane;248445]Lidt resultater herfra: Bugatti blev EX1, BIV og NOM. Han fik en enkelt stemme på scenen, alle de andre stemmer gik til en 1½ måned yngre MCO fra Holland, som allerede var Junior Winner.

Men vi er stolte af vores smukke mis, som tog det hele med ophøjet ro i dag (så godt som), og lige nu synes han bare, at det er fedt at være på hotel og hygge med mor og far :wehuu:[/quote]

Hjertelig til lykke til jer alle med de fine resultater. :wehuu:

Godt gået Bugatti - dit flotte flotte dyr. :wehuu:

Tillykke med jeres meget flotte resultater :flag:

Så er vi hjemme efter en lang weekend :slight_smile:

Bugatti måtte se sig slået af vores evige konkurrent, som vi ellers har slået alle de andre gange, vi har mødtes, så det blev kun til en EX2 i dag. Han fik dog en super udtalelse af Erik Reijers, som var helt vild med ham, men han mangler jo altså lidt i hovedet i forhold til kroppen rent størrelsesmæssigt. Det kan vi ikke gøre så meget ved, det kommer, når det kommer. Til gengæld kan vi være stolte over, at han tog det hele rigtig pænt i dag også, så det er bare dejligt :slight_smile:

Endelig hjemme efter en fantastisk weekend.:thumbup:

Begge mine ungdyr - Kalle og Lulle var nomineret både lørdag og søndag…og min skønne Kalle blev BIS begge dage - så jeg er både glad og stolt af mine to babier:inlove::inlove:

Så er vi også hjemme igen:).

En dejlig weekend, hvor vi havde vores hvide skovkatte pige med Hyrdinde:). Hyrdinde fik lørdag CAC og nom = Champion :))
Søndag fik hun også cert og nom. På scenen forventede vi intet - men var så heldige, at hun fik 3 ud af 5 stemmer og blev BOX:). Sikke en dejlig weekend.

Louise

Så er vi endelig hjemme…

tillykke til alle jer andre… det var bare så godt…

Undercover fik sit andet CAC, og det er i en alder af kun 10 mrd og 1 uge, jeg er så stolt af min smukke pige, som fik så meget ros, hun blev udtaget til nom igen i dag, men tabte det til en fuld voksen MCO…

årh hvor fint…stort tillykke

Så er vi også hjemme igen efter en dejlig weekend, sammen med en masse skønne mennesker :slight_smile:
Et stort tillykke til alle jer andre med de fine resultater :flag:

Om lørdagen fik vores Big Bear sit cert og biv, så han blev International :thumbup: Men tabte nom til en skovkat.
Challanger fik også sit cert, og skulle tilbage til nom, som han også tabte til en skovkat, som senere blev BoB.

Søndag fik vi igen cert på Begge Drenge, nom var Big Bear tabte han til en Birma.
Challanger fik Biv, og skulle op til nom som han vandt :slight_smile: på scenen tabte han igen til skovkatten.

Vi har også haft en supergod oplevelse :thumbup:
Vi valgte kun at komme Lørdag, da der var andre palner søndag, men det gil som det skulle og Callisto fik sit 5. CAGPIB og en super bedømmelse af Erik Reijers. Hvor den mand dog bare kan få det bedste ud af kattene. Callisto lavede sin bedste showpræstation til dato og båttede ovenikøbet næse med Erik. Det har han aldrig gjort på et dommebord før :rock: Vi tabte desværre Nom til en smuk Bengal, der dog skabte sig noget ved BIS showet.
Eller var det en super dag i en dejlig lys hal (Hurra for dagslys) med masser af plads. Og hvor giver det dog gode muligheder for social hygge når burene stor i firkanter med plads til udstillerne i midten. Vi fik da snakket og hygget en del med alle Aby/Somali folkene, som var placeret sammen. Dejligt :høhø:
Tillykke til alle jer andre med de flotte resultater :wehu::flag: