Resultater i Flensburg

Nu sidder jeg her på mit hotelværelse efter en laaaaang lørdag i Flensburg og kan være den første til at fortælle om mine lørdags-resultater.

Junior fik sit 7. CAGPIB uden konkurrence, snuppede BIV’et fra blandt andet Lenes Major - som jeg ikke troede man kunne slå - og tabte NOM til en smuk dansk bimse.

Takket være Juniors BIV rendte jeg rundt det meste af dagen i en forvirret tåge, for jeg fattede bare ikke at han havde fået det BIV når nu Majoren var der…det tog rigtigt langt tid inden det sank rigtigt ind.

I morgen har Junior heller ingen konkurrence, så jeg regner da stærkt med at have en GIP i løbet af søndagen.

Det gik også godt for vores firbenede passagerer, der glædede deres slaver med gode resultater. Det blev til to IP’er i går og den ene af kattene blev endda nomineret.

Og så synes jeg lige I skal ynke os lidt. Vi listede forsigtigt af inden sceneshowet var helt ovre og der var klokken tæt på 20. Så det har i sandhed været en laaaaang lørdag. Jeg håber søndagen bliver bare lidt kortere, selvom tiden heldigvis går hurtigere i godt selskab.

Mange gange tillykke!!!

-Selvom jeg ikk aner hvad en GIP og IP er og ikke er sikker på hvad en BIV er selvom Bamse har et blåt bånd hvor det står…

[quote=Bamse;68592]Mange gange tillykke!!!

-Selvom jeg ikk aner hvad en GIP og IP er og ikke er sikker på hvad en BIV er selvom Bamse har et blåt bånd hvor det står…[/quote]

GIP - eller Grand International Premier - er den næsthøjeste titel for kastrater og IP - eller International Premier - er den trediehøjeste titel for samme.

BIV betyder Best in Variety og betyder at Junior i dag blev dømt til at være den bedste repræsentant for sin race og farvegruppe af kastraterne. Det er sådan en ting man er meget stolt over at få, fordi det betyder ens kat passer til standarden.

Uhh, det lyder godt nok meget fint!! Mange gange tillykke med det!!
Kiggede lige din hjemmeside og ham Junior er nu også en lækkermås (hehe set med alm. øjne og ikke dommerøjne)

Et stort til lykke med det flotte resultat Tina -thumbs

Er lige stået op og klar til at køre afsted mod Flensborg igen idag. Det var en laaaaang dag igår og der var HUNDEKOLDT i hallen, så idag har jeg fundet skiundertøjet frem :S

Vinci blev helt fortjent ex2 igår og var en rigtig sur bøf. Håber på bedre humør idag -thumbs

Hej Tina

Tak for igår det var dejligt at se jer igen

Først vil je skrive at aldrig har jeg aldrig nogensinde har været ,ed til et show der var SÅ dårligt planlagt…Alt gik bare galt for dem ALT

Når det så er sagt vandt Jini sin IC så det var bare super dejligt

Tillykke Tina og Helen med de fine resultater -thumbs

Sine…hvem er Jini? og hvordan gik det med Vanilla eller var hun ikke med?

Hej Birthe

Jini er Charlotte fra ChanKajas Bimse som jeg havde med igår, HUn manglede lige et certifikat igår for at blive International Champion, og da de ikke havde mulighed for ta tage hende til Flensborg, så tog jeg hende med :slight_smile:

Vanilla er ikke nået til de internationale udstillinger endnu.

-wehuuKære Tina -wehuu

Hjertelig til lykke fra mig.
Jeg håber på det bedste også søndag.
Jeg krydser fingre…-handshake og hænder.

Kærlige tanker
Mona

Tillykke med resultaterne og held og lykke i dag.-jegkrydser

Glæder mig til en opdatering senere i dag:D

Tillykke med resultaterne til alle og Helen - tillykke til smukke brormand med ex2 -wehuu-wehuu-wehuu
Håber han er i bedre humør i dag, men man skal heller ikke finde sig i alt :slight_smile:

Tillykke!! fra os der næsten bor i Flensborg
Molly Andre og Peter

hejsa

ja tillykke med resultaterne til jer alle og ja udstillingen virkede ikke særlig prof og vi syntes der var en del kaos omkring hvornår folk skulle op til dommerne osv osv.
jeg/vi fik hilst på flere af jer og det var enormt hyggeligt. det var osse dejligt at hilse/nusse alle de lækre katte der var på udstillingen.
fik dog ikke hilst på sine, men så hende flere gange, hun rendte jo rundt som om hun havde krudt i røven, så at indhente hende var en umulighed

Iiiiiihh hvor er jeg SKUFFET over at i ikke fangede mig-brist Jeg så jer slet ikke:( Hvor dælen gemte i jer henne?

Ja vi var jo laaaaaanget væk fra de andre Birmaer, da vores telmelding var pist forsvundet i det tyske datasystem-mai

heldigvis havde vi da vores kvitering, men skulle alligevel op og kopier stamtavle og jeg ved ikke hvad:mad:

Fra vi trådte ind af døren med misserne og til vi endelig havde et bur, var der gået 2 timer og 45 min:mad:

Sekf kom Jini som er en meget forsigtig hunkat til at sidde ved siden af en meget fertil hankat som over syrintede det hekle til, så Jini var hunderæd V:mad:

At vi alle også skulle vente i jeg ved ikke hvor lang tid fordi de ikke kunne starte udstillingen pga de ingen stewarder havde hrmmmmm-doh og længe efter er der endelig nogle dansker der melder sig…

Og da Jini så endelig kommer til og bliver International Champion, så er det eneste Korkade de IKKE har med den dag, self den internationale champion -doh-doh

Skide træls at komme hjem til en stolt ejer og dennes børn også ikke havde den skide sløjfe med-tommelned

Og for atd et ikke skal være løgn, gik jeg ud for at skylle madskålene inden vi skulle hjem og tog self ikke min taskee med, bare for at finde ud af min pung var stjålet-fuck

Nå menkortet er spærret og mine 1100kr ja dem håber jeg sgu de er blevet glade for-tommelned

[quote=SineGry;68805]Iiiiiihh hvor er jeg SKUFFET over at i ikke fangede mig-brist Jeg så jer slet ikke:( Hvor dælen gemte i jer henne?

Ja vi var jo laaaaaanget væk fra de andre Birmaer, da vores telmelding var pist forsvundet i det tyske datasystem-mai

heldigvis havde vi da vores kvitering, men skulle alligevel op og kopier stamtavle og jeg ved ikke hvad:mad:

Fra vi trådte ind af døren med misserne og til vi endelig havde et bur, var der gået 2 timer og 45 min:mad:

Sekf kom Jini som er en meget forsigtig hunkat til at sidde ved siden af en meget fertil hankat som over syrintede det hekle til, så Jini var hunderæd V:mad:

At vi alle også skulle vente i jeg ved ikke hvor lang tid fordi de ikke kunne starte udstillingen pga de ingen stewarder havde hrmmmmm-doh og længe efter er der endelig nogle dansker der melder sig…

Og da Jini så endelig kommer til og bliver International Champion, så er det eneste Korkade de IKKE har med den dag, self den internationale champion -doh-doh

Skide træls at komme hjem til en stolt ejer og dennes børn også ikke havde den skide sløjfe med-tommelned

Og for atd et ikke skal være løgn, gik jeg ud for at skylle madskålene inden vi skulle hjem og tog self ikke min taskee med, bare for at finde ud af min pung var stjålet-fuck

Nå menkortet er spærret og mine 1100kr ja dem håber jeg sgu de er blevet glade for-tommelned[/quote]

Øv hvor en træls oplevelse -mai

ja meget

Mne heldigvis fik jeg da nogle hyggelige snakke med mange af jer, bare ikke lige Johnny ( sikker på at han er flygtet HI HI)

[quote=SineGry;68805]Iiiiiihh hvor er jeg SKUFFET over at i ikke fangede mig-brist Jeg så jer slet ikke:( Hvor dælen gemte i jer henne?

Nå menkortet er spærret og mine 1100kr ja dem håber jeg sgu de er blevet glade for-tommelned[/quote]

-vredÆv… Kære Sine…
Det er da ikke sjovt med sådan en udstilling.
Kærlige hilsner
Mona

Øv Sine sikke da en oplevelse :frowning:
Det kan da så kun blive bedre næste gang du tager på show :smiley: :smiley:
Håber de der stjal din pung, selv en dag må stå med hårene i postkassen:( :frowning: :frowning: hader den slags ubetænksomme personer -tommelned

Kæmpe stort tillykke til jer alle -gruppekram-hop-hop-bananer