Askja har fået sit første certifikat
Og en super flot pokal og en imponerende flot kokarde for topkatteplaceringen.
Askja har fået sit første certifikat
Og en super flot pokal og en imponerende flot kokarde for topkatteplaceringen.
AI, hvor stort…kæmpestort tillykke til den smukke mis…og selvfølgelig også dig
Et stort tillykke med dagens resultat og den super flotte pokal og kokarde
Stort tillykke herfra
Hilsen Sanne
Tillykke Gad vide om hun har fået mere …? Vi er da nysgerrige!
Dexter fik sit første certifikat og Lua fik sit 3. dvs hun nu er premier Hun kom desuden til NOM men tabte den til en flot skovkat
Jeg er også landet og har fået lidt at spise nu. Jeg har min mås solidt plantet i sofaen og den forlader jeg ikke før jeg skal i seng, jeg har nemlig gået steward og det havde jeg ikke regnet med, så jeg havde høje støvler på. Av mine fødder!! :høhø:
Cherry var hos Steven som sagde at han var en meget spændende dreng Han skulle bliver til BIV og der var for en gang skyld så få katte i gruppe 8 at der ville blive taget BIV total, det har vi godt nok ikke oplevet før. Cherry var oppe imod 2 store fertile hanner, en fertil hun og en hunkilling. Jeg havde ikke regnet med det men min dejlige dreng tog sq BIV total!!
Han skulle så op til NOM og var oppe imod en skovkatte pige i gruppe 3 og en rigtig fin bimse så jeg regnede ikke med noget som helst. Steven startede med at vælge mellem de 2 skovkatte og sagde at pigen gerne måtte gå ned, da han syntes at Cherry var mere færdig en hende. Derefter stod han længe og vaklede mellem Cherry og bimsen og han kiggede så meget på bimsen at jeg troede slaget var tabt, men det var det ikke, for han gav min dreng NOM! :klap:
Der var hård konkurrence på scenen, 6 nominerede ungdyr i alt, og de var alle sammen SÅ fine, så selvom jeg stod og krydsede alt hvad jeg kunne, så regnede jeg ikke med at han ville nuppe den, men det gjorde han sq!! Min hjemmelavede dejlige dreng blev BIS ungdyr! :juhu: Det var bare SÅ fantastisk, jeg kunne slet ikke holde op med at smile under resten af sceneshowet
Tusind tak til alle for lykkeønskningerne og stort tillykke til alle jer andre med dagens resultater
Tillykke med BIS’en, Annie!
Pepita fik sit tredje certifikat og er nu Champion :juhu:
Stort tillykke til jer andre med jeres flotte resultater.
Hilsen Lisbeth
Tillykke med resultaterne
Stort til lykke med de fine resultater
[QUOTE=DK Thomani;559136]Jeg er også landet og har fået lidt at spise nu. Jeg har min mås solidt plantet i sofaen og den forlader jeg ikke før jeg skal i seng, jeg har nemlig gået steward og det havde jeg ikke regnet med, så jeg havde høje støvler på. Av mine fødder!! :høhø:
Cherry var hos Steven som sagde at han var en meget spændende dreng Han skulle bliver til BIV og der var for en gang skyld så få katte i gruppe 8 at der ville blive taget BIV total, det har vi godt nok ikke oplevet før. Cherry var oppe imod 2 store fertile hanner, en fertil hun og en hunkilling. Jeg havde ikke regnet med det men min dejlige dreng tog sq BIV total!!
Han skulle så op til NOM og var oppe imod en skovkatte pige i gruppe 3 og en rigtig fin bimse så jeg regnede ikke med noget som helst. Steven startede med at vælge mellem de 2 skovkatte og sagde at pigen gerne måtte gå ned, da han syntes at Cherry var mere færdig en hende. Derefter stod han længe og vaklede mellem Cherry og bimsen og han kiggede så meget på bimsen at jeg troede slaget var tabt, men det var det ikke, for han gav min dreng NOM! :klap:
Der var hård konkurrence på scenen, 6 nominerede ungdyr i alt, og de var alle sammen SÅ fine, så selvom jeg stod og krydsede alt hvad jeg kunne, så regnede jeg ikke med at han ville nuppe den, men det gjorde han sq!! Min hjemmelavede dejlige dreng blev BIS ungdyr! :juhu: Det var bare SÅ fantastisk, jeg kunne slet ikke holde op med at smile under resten af sceneshowet
Tusind tak til alle for lykkeønskningerne og stort tillykke til alle jer andre med dagens resultater [/QUOTE]
Et kæmpe stort tillykke med skønne Cherry’s flotte resultat idag
Det er da super godt gået og så endda egen avl - forstår godt du er MEGA stolt af den lille smuksak
Det var så stort at se Annies Cherry (Coke) blive BIS!
Jeg elsker at se ejere blive så glade og stolte
Tusind tak allesammen
[QUOTE=PiaR;559161]Det var så stort at se Annies Cherry (Coke) blive BIS!
Jeg elsker at se ejere blive så glade og stolte :)[/QUOTE]
Og ekstra tak for alle dine krydser ovre i den anden ende Pia
tak for tårerne og ikke mindst som sagt efter han vandt BIS… det var på tide Annie… Han har været tæt på flere gange sååå <3
Det var stort, for det var første gang med hjemmebag
Min Arwen pigen DRX ns fik BIS killing er super stolt af hende og waldmar hendes far fik sit CAC så en super god dag til os. Tusind tak for de smukke præmier og for rigtigt hyggeligt selskab:-)
Nogen som kender resultater for kat. IV ??
Tillykke til jer alle med de fine resultater :D:juhu:
Øhhh, en masse Nissen katte vandt i hvert fald :høhø: Ej, jeg kan ikke huske dem alle, men de 2 kat. IV katte jeg gik med var Nissen katte og de blev BIS. Det var hankastrat og ungdyr.