Resultater Kbh i dag

Jeg vil bare ønske jer alle en super god udstilling i dag :wink:
Ville ønske jeg kunne være derovre og heppe på jer :wink:

Glæder mig til at høre, hvordan jeres dag er gået :wink:

Hold op du er tidligt ude :høhø:

Jep :wink:

Betty har fået EX1 og BIV total :slight_smile:
Snus har fået sit første CAGCIB :slight_smile:
Missebarnet har prøvet noget nyt i dag, hun fil EX2 :slight_smile:

Kan man se nogen steder herinde, hvad alle de betegnelser betyder ?

Mange steder :slight_smile: Bla. klubbernes hjemmeside, og flere opdrætteres hjemmesider også… jeg har også selv en kort forklaring af begreberne på min hjemmeside www.eife.dk under udstilling :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;743706]Betty har fået EX1 og BIV total :slight_smile:
Snus har fået sit første CAGCIB :slight_smile:
Missebarnet har prøvet noget nyt i dag, hun fil EX2 :)[/QUOTE]
Et stort tillykke med de flotte resultater Pia :wink:
Hvor var det dejligt at læse, at Snus opførte sig som en rigtig dame i dag :wink:

[QUOTE=DK Mammarazzi;743714]Et stort tillykke med de flotte resultater Pia :wink:
Hvor var det dejligt at læse, at Snus opførte sig som en rigtig dame i dag ;)[/QUOTE]

Tak Rikke :slight_smile:

Jeg er så glad at jeg kunne tude, hun hvæsede kun lidt af dommerne og hun er glad og afslappet i buret. Søde, søde Snus.

[QUOTE=PiaR;743720]Tak Rikke :slight_smile:

Jeg er så glad at jeg kunne tude, hun hvæsede kun lidt af dommerne og hun er glad og afslappet i buret. Søde, søde Snus.[/QUOTE]
Åh hvor er det skøøøønt :wink:
Det allervigtigste er nemlig, at misserne har det ok på udstillingerne :hjerte:
Det er det ihvertfald for mig

Min lille Baileymis blev BIS huskat… :thumbup:

Så nu ligger han og får en velfortjent lur i sit bur :tihi:

[QUOTE=Baileyhusmis;743768]Min lille Baileymis blev BIS huskat… :thumbup:

Så nu ligger han og får en velfortjent lur i sit bur :tihi:[/QUOTE]
Wiie et kæmpe stort tillykke med din skønne BIS mis :flag:

Mange tak :wehu:

Tillykke til jer som har delt resultaterne. :slight_smile:

Og så venter jeg spændt på at høre hvordan det er gået med Stig og så lige Lis´ nye hankat Buddha.

Stig var NOM da jeg gik, så jeg glæder mig også til at høre hvordan det endte :slight_smile:

Uha tak tak, så bliver det endnu mere spændende at vente på resultater.

Så er vi kommet hjem efter en dejlig hyggelig udstilling i en skøn lys hal :thumbup:

Jeg havde tre stk. vildtfarvede abyer med og det gik da ganske fint :slight_smile:

Cheetah fik uden problemer sit første certifikat i kl. 8 og blev også kaldt op til nom, hvor hun dog kom til kort overfor en fabelagtig flot fawn aby hunkastrat

Cassi blev en fin EX 1 i kl. 11 men kunne ikke stille noget op overfor hendes fremtidige date - Stormy som tog EX1 ungdyr han, BIV - killing/ungdyr og sørme om ikke han også tog NOM over 5 andre flotte ungdyr. ( en anden aby, to britter, en KBL og en burmeser) :wehu::wehu::wehu: Supergodt af min skønne deledreng :rock:

På scenen fik han en af to stemme og BIS blev afgjort med lodtrækning, som vi desværre tabte :thumbdown: Æv, men alligevel flot :slight_smile:

Tillykke med alle de andre flotte resultater og specielt et, som nok blive nævnt her senere :thumbup::tihi:

Tillykke med alle resultaterne indtil videre. :flag:
Nu kribler det da rigtigt for at komme på udstilling igen.

Tillykke med jer allesammen med de flotte resultater

Jeg havde 3 somalikatte med idag og det blev jo en god dag :slight_smile:

Carlos var først på bordet hos Angelika og han fik sit EX1. Han fik også BIV total over 2 andre :ok: Nom snuppede han over en Brite og en Russer :rock:
På scenen blev det uafgjort mellem ham og en Fawn Aby og ved lodtrækning tabte Carlos :cool2:

Na Dorsa fik sit første CAPS og tabte BIV til Crazy. Dorsa blev NOM uden konkurrence, men tabte på scenen til endnu en fawn Aby :tihi:

Crazy fik sit første CAP i konkurrence, han fik også BIV og NOM snuppede han også. På scenen tabte han til en smuk sorrel Aby, så endnu engang et stort tillykke med din dreng Rikke :ok:

Stort tillykke til jer andre med jeres resultater :thumbup:

så er mig og Stig også kommet hjem:)
Stig fik ex1 og sit første CAP:rock: han blev automatisk NOM og snuppede lige BIS også med begge dommer stemmer:wehu:, meget spændende og prøve:thumbup:
Han delte så lige sin mening om dagen på vej hjem ved at skide i transportkassen:venter::dokdok::klapper:
men super hyggelig dag har vi begge haft ihvertfald:ok:
Rikke