et super godt billede af Adam han klarede hans første udstilling godt fik ex 1 om lørdagen han tabte kampe om nom til Emma gad og søndagen tog han ex 1 + nom og sammen med familien så hele 2 gange på scene:thumbup: Regina klarede sig også godt lørdage fik hun sit cert+ nom og søndag fik hun sørme også sit cert så en super weekend og det var dejligt at se alle igen:thumbup:
Der er lige et par billeder mere, som jeg lige har fået af Rune.
Jeg var så heldig at få smidt en killing i armene til Tre På Stribe med Susannes européer. Hun havde lidt mange ben, den bette
Striberne vandt over nogle abyer, og jeg er sikker på, at det var bettenusses skyld - hun var dælme lidt kær
[QUOTE=Lykke;1267133]Der er lige et par billeder mere, som jeg lige har fået af Rune.
Jeg var så heldig at få smidt en killing i armene til Tre På Stribe med Susannes européer. Hun havde lidt mange ben, den bette
Striberne vandt over nogle abyer, og jeg er sikker på, at det var bettenusses skyld - hun var dælme lidt kær [/QUOTE]
Jeg var også heldig Endda dobbelt heldig, idet min skønne mormormis bare så gerne ville kramme
Og jeg fik så Stjerne eksemplaret, der bare altid sidder helt perfekt
[QUOTE=Eva K;1266812]
Og når nu Lufthansa skal være dumme og strejke, så Fru Formand måtte hænge i telefonen op til flere gange for at sørge for at dommerne kunne komme hjem igen, så var det godt at hendes katte er så nemme, at vi bare kan komme en hel flok og katnappe dem til scenen, hvor Dorthe var stand-in til at få dem præsenteret som både bedste 3 generationer på stribe, bedste kuld og bedste opdræt Og så kan det godt være at nogle af Susannes bimser også havde bidraget til opdrættet, men dem har jeg altså ikke styr på hvem er hvem af
:høhø: [/QUOTE]
Jeg går ud fra, at både Isabella og Magnolia må have bidrager til den del med opdrættet :? Isabella fik sit cert. begge dage, men var noget hys om lørdagen (nok delvist pga. at jeg var stresset, og så fordi hun pludselig skulle dele bur med en lille pelstot mere…) Magnolia fik også sit cert. begge dage, og blev så vidt jeg forstod på Susanne, NOM om søndagen Så det gik bedre end forventet
Ja, det her var så søndag, men resultaterne på alle deltagende katte med stamnavnet Wehnert’s bidrog til at Susanne og Claus vandt Bedste opdræt
Det var faktisk skarpt adskilt Lørdag blev bimserne (alene) bedste opdræt i kategori II - de kom aldrig på scenen til præsentation, for jeg orkede ikke begynde at samle dem ind
Søndag var det så europeernes tur, som alene vandt bedste opdræt i kat III, men de var jo også nogle stykker om søndagen og de gjorde det fint nok
Bimserne fik 94 point, det er OK når de 2 af dem var et par killinger, der mest var tilmeldt som back ups
Europeerne har jeg ikke rigtigt styr på hvad fik af points, men i hvert fald nok til at vinde (jaja, der var så ingen konkurrenter i klassen, men man skal jo under alle omstændigheder ramme mindst 90 points, også selv om man evt. er eneste tilmeldte opdræt). Hvis ikke jeg havde skullet hænge i telefonen og snakke med Lufthansa indtil best in show egentlig gik i gang, så havde jeg måske fanget et pointtal, men nu havde jeg så i stedet fornøjelsen at ringe til de iøvrigt flinke folk i Frankfurt hele 3 gange i løbet af søndagen for at vi kunne få Cristiano Sandon hjem igen; som om det ikke havde været bøvlet nok at få ham herop, idet Lufthansa strejkede fredag så vi måtte ud og finde andre løsninger. Nu må de godt snart se at få styr på cabin crews…!!
VH
Susanne
Ah, jeg troede faktisk ikke at opdræt var kategori inddelt. Er det typisk i DK eller bare nogle klubber der gør der? Hvis du ved det
Avl og opdræt hører til blandt de nationale klasser, så der kan klubberne gøre som de har lyst til I FD har vi dog den nationale tilføjelse, at man skal opnå mindst 90 points for at kunne vinde, hvis man skulle stå alene.
VH
Susanne
[QUOTE=Lykke;1266419]Vi havde DK Korzhik’s Louis Vallet med begge dage. Han fik masser af ros af begge dommere for hans benstammer, tyngde, pels, mønster og kondition. En af dem skrev ex show condition, så går ud fra, at vi ikke er totalt idioter til vask
Begge dage tabte han NOM til nogle lækre ungdyr. Den ene dommer ønskede hans hoved lidt længere, den anden at det var lidt bredere. Vi har tolket det til, at hans hoved generelt må være lidt ude af proportion til kroppen for tiden :klapper:
Vi overnattede på hotel i Fredericia. Jeg kunne ikke sove, og det var bare det aller bedste nogensinde! Mavenus HELE natten Men hold da op, hvor skal han bare ALDRIG være enekat! Magen til klisterkat…
Søndagens udfoldelser kommer der lige en tråd om, når jeg har fået et par billeder over fra kameraet ;)[/QUOTE]
Det er det samme jeg oplever med bettefisen når han er med på udstilling.