Resultater Nørresundby 2018

Så har der været udstilling i Nørresundby her i weekenden og jeg havde denne gang kun Blua med.

Lørdag skulle han op til Pia Nyrup, konkurrenterne var Sami og Mingus og Pia kunne rigtig godt lide ham så han blev nomineret. På scenen skulle han op imod Kaj, som er hans kuldbror. Blua fik begge stemmer og skulle derefter op imod hunkastraten. Her tabte han, men BOX er super flot og jeg er meget stolt :smiley::trophy:
Søndag skulle han op mod de samme katte, denne gang hos Hanne Sofie Sneum. Men denne gang vandt Mingus Nom så vi måtte nøjes med Ex1 og CAPS :wink:

14 Synes om

Det har været en weekend ud over alle forventninger :slight_smile:
Først og fremmest har det været en luxus at kunne sove længe og kun køre en halv time for at komme frem :slight_smile:
Nå men lørdag var Brian og Fatal hos Pia Nyrup. Begge fik deres certer og havde en dejlig dag med masser af publikummer der gerne ville se og snakke :slight_smile: Super Karla skulle for første gang præsentere kat hos rigtig dommer så hun var naturligvis spændt, men det gik rigtig godt :slight_smile:
I dag skulle begge to til Hanne Sofie og Brian fik sit sidste cert inden han må til udlandet for at blive grand.
Mira skulle igen præsentere Fatal og sørme om hn ikke fik en NOM :slight_smile: Mira kunne dårligt være i sig selv og det kunne jeg faktisk heller ikke :smiley:
Vi endte desuden som sprittere og i den forbindelse fik Mira ret pæne ord med på vejen af Hanne Sofie for god sportsånd da Fatal tabte til en osh. Det var pænt gjort og ja det bliver man stolt af :slight_smile:
En sindssyg hyggelig weekend er forbi, tak for en dejlig udstilling som altid :slight_smile: og stort tillykke til alle i andre også med de flotte resultater og de gode oplevelser :slight_smile:

16 Synes om

Her gik det også over alt forventning.

Havde valgt at kombinere familie besøg med udstil😍

Jeg havde de to sorte tøser med.
Tsarina opførte sig meget pænere end hun plejer og er så småt ved at forstå de der diva lyde lyder dumt. Hun har endelig forstået fife udstil formen og hyggede sig hos begge dommere :heart_eyes:
Tsarina blev lørdag nom ud af 4 kastrat piger, på scenen mødte hun to andre piger. Hun fik 2 stemmer så der kom skilledommer på der valgte den anden. Tsarina opførte sig rigtig flot og blev på bordet den her gang uden at brokke sig
Mette fangede nogle gode billeder fra scenen jeg lige tyvhugger



Søndag tabte vi desværre til Fanni😍

Kyrie var med som selskab og hun var lykkelig for at være med og hyggede sig. Resultatmæssigt gik det skræmmende godt.
Begge dage blev hun bis pensionist ud af 2. Søndag blev hun box huskat ud af 3. Så nu må hun komme med til sws​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Igen lidt tyvhuggede billeder fra Mette af😍
![received_10213041399583124|666x500]
(upload://pJZSP3agmjtTJHKIygt5qfgWq2i.jpeg)


9 Synes om

Vores resultat har jeg smidt ind i denne tråd - alt i alt havde vores Tonto en fest og klarede sig ganske udemærket :rosette::tada:

2 Synes om

Tillykke til jer alle med de flotte resultater :flag:

2 Synes om

Stort Tillykke til jer med de flotte resultater :flag::flag: og tusind tak for endnu en kanon weekend :tak:

Vi havde en fantastisk weekend, vi har glædet os længe, da vores venner fra Trondheim ville komme og de skulle endelig hilse på Yogi, som vi har købt i fællesskab. Han bor hos os og var derfor også tilmeldt i mit navn, men selvfølgelig var det dem der stod for fremvisningen i weekenden. han fik begge dag super bedømmelse og EX1 af to tabte nom begge dage

Mik og Mak vores to unge dreng, som lige er blevet 10 mdr, fik begge super bedømmelser Mik fik CAC tabte NOM begge dage. Mak fik CAP og NOM begge dage lørdag fik han oven i købet stemmer på scenen.

Agatha var med begge dage, og fik CACS og vandt NOM og BIS :hopla:

Finn var kun med søndag, sp han kunne få sidste cert til Supreme Premier og mere havde vi ikke forventet, men han vandt knebent NOM på scene var ham oppe mod barnebarnet Mak og en bengal og sørme om han ikke blev BIS :hopla: en super flot afslutning på hans udstilling :hopla: Tusind tak @Pernille_DL for den flotte præsentation af vores dreng :hjerte::hjerte:

6 Synes om

Kære Jeanette og Knerk
Mange tak for alle de gange, jeg har fået lov til at præsentere jeres dejlige dreng på scenen :hjerte: Hver gang har det været en fornøjelse, og jeg må indrømme - som I nok ved - at jeg synes, at Finn er en fantastisk gut :hjerte: Ham kommer jeg bestemt til at savne. Det var stort at stå med ham den dag, hvor han blev Supreme Premier og oven i købet BIS :hopla: En gang imellem må han luftes, og så ved I, hvor I skal finde mig :wink: Stort tillykke med ham :hjerte: :flag:

Jeg var selv afsted denne weekend med mine gutter. Bønnen virkede urolig lørdag, og det blev ikke bedre søndag, så søndag valgte jeg at lade ham blive i sturdien. Han får sig en pause og kommer med senere, når sindet er vokset lidt :slight_smile: :hjerte:

Mingus var så dygtig, men tabte nom til Blua lørdag (Tillykke :smiley: ). Søndag mødte vi igen Blua og Sami hos dommer, men denne gang fik Mingus nom. På scenen blev han flot præsenteret af @Eva_K (Mange tak :hjerte:) og vandt BIS :smiley: Altså lige indtil han mødte den smukke somalihunkastrat, og så blev han BOX istedet :smiley:

Selv havde jeg to rigtig gode dage hos to forskellige dommere, Helene Reiter og Zdenka Heiter. Fødderne er ømme, og hovedet er træt, men jeg kørte glad hjem efter en weekend med hygge og sammenhold :slight_smile:

Stort tillykke til alle med resultaterne :smiley:

10 Synes om

vi var jo kun afsted om søndagen da vi lige p.t kun har en kat vi kan udstille og det er vores glitter girl, hun er meget svingende i humøret og skal derfor ikke udstilles for tit.
vi fik vores cert (caps) men det var på et hængende hår, bla fordi groomingen bare ikke var i orden, men det vidste vi godt på forhånd. vi havde prøvet noget nyt shampoo og det virkede bare ikke for os.
samtiddig har glitter jo rufisme så det gør noget, hun er mere rødbrun end hun er sort smoke. så det blev kommenteret ret kraftigt, i hendes bedømmelse står der så sød skrevet at hun har fået a bit kiss of the sun.

stor tillykke til jer alle med de meget flotte resultater og især skal der lyde et tillykke til knerks finn som jo afsluttede sin meget flotte show karriere med at blive supreme samt bis, flottere kan det ikke blive

5 Synes om

Hvis det har interesse, så er her lidt billeder af Européklubbens Special Show og EUR Breed BIS :slight_smile:
http://specialshow2016.europeklubben.dk/#!album-9

Jeg har postet resultaterne på FB også, men det er på engelsk, så… :slight_smile:

5 Synes om