Resultater Skørping

[QUOTE=GitteS;674867]Jamen vi (Datteren og jeg) var kun afsted om lørdagen og der havde Linea fået lov at låne store smukke Diego til juniorhandling af Eva. De fik ingen placering - men de hyggede sig og det var vigtigst.
Linea var meget forelsket i løvemissen som hun kaldte ham. De fik flotte præmier, ikke mindst et gavekort til hittekat standen som blev brugt på div. ting og sager - samt mor naturligvis spædede lidt til også s
I skal da ikke snydes for dette billede

MVH
Gitte[/QUOTE]

Sådan et herligt billede :slight_smile: En super herlig glad pige og smuksak af en kat - bedre kan det ikke være :slight_smile:

Og ØV - jeg fik slet ikke hilst på dig Gitte. Hvor gemte du dig henne? :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Nemador;674877]Sådan et herligt billede :slight_smile: En super herlig glad pige og smuksak af en kat - bedre kan det ikke være :slight_smile:

Og ØV - jeg fik slet ikke hilst på dig Gitte. Hvor gemte du dig henne? :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Sådan lidt over alt, hold op jeg var træt da vi kom hjem ss

mvh
Gitte

Jo jo, huskede at bruge grus-containeren :slight_smile: Men vil da egentlig også gerne se Susanne i bikini på scenen :slight_smile: Moralen vandt i denne omgang :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=GitteS;674878]Sådan lidt over alt, hold op jeg var træt da vi kom hjem ss

mvh
Gitte[/QUOTE]

Jeg var også fuldstændig bombet - fuldstændig fyldt med nye indtryk og gode oplevelser - så jeg sov godt natten til mandag :slight_smile:

Knus Gitte

Stort tillykke til jer alle med de fine resultater.

Lørdag var jeg til mit livs første katteudstilling, og sikken oplevelse det var:). Så mange dejlige katte på et sted:wehuu::smelter::hjerte::wehuu:. Og jeg blev overrasket over at se Abysinerne, de er meget smukkere end billederne viser.:love2::smelter:

Min mand faldt for de store Maine Coons, og fortæller at hvis ikke vi havde de katte vi har, kunne han godt tænke sig sådan en kæmpe. :kattedans:

Jeg havde håbet på, at komme til at se nogle store Ragdolls, dog var de fleste af dem nu ret små, men dejlige.:hjerte::hjerte::hjerte: Så dog en enkelt stor smuk bamse:smelter:. Desværre var de fleste gemt bag gardiner, så det var svært at se dem rigtigt.

Men hvor er de dog bare allesammen nogle skønne katte uanset race.

I hittekatboden hilste jeg på Brita, fik en lille snak med hende og købte en leopard plettet nullerput seng til Mollie, som Mille så har lagt beslag på.

Alt i alt en rigtig god oplevelse,:juhu: og bliver det muligt skal jeg bestemt til katteudstilling igen.

Stort tillykke til Jer alle med de flotte resultater :slight_smile:
Vil også gerne været af sted .
Men vi havde jo en super skøn søndag ved min neices barnedåb, og det vil jeg ikke bytte væk med 1000 ustillinger.
Og jeg får jo mine lyster styrret i næste weekend

Min gamle Snulle blev bis huskat og bis veteran huskat begge dage:D.
Mine 3 pointkillinger fik alle ex 1 begge dage, men kunne ikke stå distancen mod de andre killinger til nom - der var sgu mange, og rigtig fine killinger, så fair nok.
Sophie min blåtortietabbymaskede var en drøm at have med. Hun spandt, æltede og legede sig gennem bedømmelserne:hjerte: - dejligt!

Tillykke til alle i andre med de fine reslutater

ps: jeg kom selvfølge til at være steward under sceneshow lørdag, og steward hele dagen søndag - til trods for 5 katalognumre, jeg også lige skulle have tid til. MEN JEG OVERLEVEDE:tihi::tihi::tihi:

Stort tillykke med de fine resultater…jeg glæder mig til at vise min nye dreng frem i Vorbasse

[QUOTE=mea culpa;674674]Et lille spørgsmål til Susanne W, hvis hun ser tråden: hvorfor kunne man ikke se online katalog og resultat før i aftes, det har været super at man på Jyrak udstillinger kan sidde hjemme og følge med i resultater og sceneshow, det manglede jeg som plaster på såret.

KH
Linda[/QUOTE]
Åh, det var vel nok irriterende, det er jeg helt enig i! Jeg blev først gjort opmærksom på problemet søndag formiddag. “Nogen” var kommet til at slette linket til katalog og resultater - ingen vil rigtigt snakke om hvem, men jeg kan jo se at der er blevet pillet, bare ikke af hvem. Det blev repareret igår aftes, da jeg kom på arbejde og fik ro til at se på det - og det virkede igen fra opdatering af serveren kl. 4,00 imorges. Jeg finder nok aldrig ud af hvem synderen var, men næste gang checker jeg lige allerede fredag at der IKKE er sket noget der, så vi kan nå at få det til at køre fra lørdag morgen. Det er heldigvis ganske let at fixe, bortset fra at det først virker fra næste serveropdatering næste morgen.
VH
Susanne

Hahahaha - de turde da heldigvis ikke andet :smiley: Det virkede ikke helt i Haderslev, og så må man jo finde på mere håndfaste trusler :høhø:
VH
Susanne - der vil være rigtig ked af at skulle trække i bikini i november, så venligst bruge gruscontainerne igen i Vorbasse :ok:

[QUOTE=Susanne W;674946]Åh, det var vel nok irriterende, det er jeg helt enig i! Jeg blev først gjort opmærksom på problemet søndag formiddag. “Nogen” var kommet til at slette linket til katalog og resultater - ingen vil rigtigt snakke om hvem, men jeg kan jo se at der er blevet pillet, bare ikke af hvem. Det blev repareret igår aftes, da jeg kom på arbejde og fik ro til at se på det - og det virkede igen fra opdatering af serveren kl. 4,00 imorges. Jeg finder nok aldrig ud af hvem synderen var, men næste gang checker jeg lige allerede fredag at der IKKE er sket noget der, så vi kan nå at få det til at køre fra lørdag morgen. Det er heldigvis ganske let at fixe, bortset fra at det først virker fra næste serveropdatering næste morgen.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg havde absolut ingen problemer med at se dagens resultater søndag aften ved ca. 18-19-tiden :slight_smile:

Og Susanne, hvis man kan bruge min hjælp i forbindelse med udstilling - måske i sekretariatet eller lign. - så hjælper jeg gerne, når jeg kan. Dette sagt ud fra devisen at lidt er bedre end intet :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke med de fine titler osv…

Men mig som ikke er inde i den det, vil gerne have en oversættelse af titlerne og hvad fr ellers kan få :stuck_out_tongue:

Tillykke med de fine resultater :slight_smile:

Jeg havde Albin med, der fik CAC begge dage, og dermed nu er Champion…

[QUOTE=Lotte;674975]Tillykke med de fine titler osv…

Men mig som ikke er inde i den det, vil gerne have en oversættelse af titlerne og hvad fr ellers kan få :-P[/QUOTE]

http://www.petheaven.dk/katte/artikler/udstillingsklasser.htm :slight_smile:

Stort tillykke til jer allesammen og tusind tak til Camilla (dkkorat) for at tage Max’ topkattepræmie med hjem for mig, når nu jeg ikke selv kunne være der :slight_smile:

Vi havde også en skøn weekend- takket være anne. Den skønne kvinde kørte fra ålborg til århus for at hente os og gav husly og hjem igen søndag.
Fik hilst på hele hendes samling af sorte misser og en enkelt rød coon - det var super hygsomt, og saffir tog det pænt at bo i gæsteværelset.

Lørdag snusede jeg hos britta fra morgenstunden- og held for det, for der stod et af cat its dimser, som jeg kastede mig over. og cleo elsker den ! hun fik 20 min til at gå med at fiske godbidder ud af den da jeg kom hjem søndag.
Saffir var på scenen ifbm. topkat og delte sin mening om konceptet over højtaleren. damen gider altså ike de der show.
En tak skal lyde til dorete ( en anden kat iv person) som sammen med ann dorit fiksede kt- jeg kiggede på og lærte en masse og dorete fixede saffir for mig- på trods af vores piger er konkurrenter - det er god stil !
Tøsebarnet var som vanligt noget knotten, men eiwor syntes hun var kær i al sin rødhårethed, og hun fik det sidste cac- og blev champion.
havde kludret i det med tilmeldingen, og opdagede det først da jeg skulle forklare anne hvad det var man kunne se p sedlerne hos dommeren. UPS- men sekratariatet var som altid behjælpelige.
Søndag gik bedre- prinsessen havde nydt natten under mors dyne og var mere medgørlig. Hanne sofie var som altid vidunderlig, og kattene kan altså mærke hvor meget hun elsker dem. tøsen sad bare stille og roligt i hendes ene albue bøjning, og jeg fik ordre på at holde papiret så hanne sofie kunne skrive- sådan er hun bare. og vi kom bare til som vi nu dukkede op fordi vi var så få i kat iv. og til nom fik begge piger som ikke gad strækkes lov at sidde på skulder - for " hun havde jo allerede set dem grundigt"
sådan er hun bare og det er simpelthen skønt. Vi tabte til tinkerbell, og det med glæde, hun er bare mere harmonisk og har mere look.

så alt i alt en skøn show weekend.

[QUOTE=DK Nemador;674957]Og Susanne, hvis man kan bruge min hjælp i forbindelse med udstilling - måske i sekretariatet eller lign. - så hjælper jeg gerne, når jeg kan. Dette sagt ud fra devisen at lidt er bedre end intet :slight_smile:
[/QUOTE]
Gitte, du skal endelig melde dig hos Tina, der står for ildsjæle og har styr på hvor der mangler hjælp :slight_smile: [email protected] - hun hører gerne fra folk inden udstillingen, så det kan sættes lidt i system :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=DK Nemador;674957]Jeg havde absolut ingen problemer med at se dagens resultater søndag aften ved ca. 18-19-tiden :slight_smile:

Og Susanne, hvis man kan bruge min hjælp i forbindelse med udstilling - måske i sekretariatet eller lign. - så hjælper jeg gerne, når jeg kan. Dette sagt ud fra devisen at lidt er bedre end intet :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Gitte…du er meget velkommen. Du kommer bare hen i sekretariatet og melder dig, så skal du se løjer.