JUBII så er Kattegale åben igen :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:
Og da jeg ikke kan se der er lavet en anden tråd og resultater fra weekendens udstilling, så starter jeg lige
Jeg var afsted med Kyra og Kurt denne weekend, sammen med Emil.
Kyra skulle op til Steven Jones lørdag og han var rigtig sød ved hende, de hyggede sig rigtigt, og hun nussede og kysset med ham hele tiden :høhø: han var rigtig glad for hende, og gave hende det sidste CAP, så nu er hun Premier :love2::juhu: Kyra blev kaldt tilbage til nom, men tabte til en anden super smuk birma
Kyra og Emil var også til Junior handling, og de klarede de begge to rigtig flot, selvom det var første gang for Kyra
Kurt var oppe ved Martti om lørdagen, og han var rigtig vild med Kurt, han fik super meget ros af både Martti og hans dommerelev, og jeg fik meget ros af at have sådan en smuk bobtail
Kurt blev kaldt tilbage til nom, tror vist der var 3-4 katte til nom, kan ikke huske det, mit hoved gik vist lidt i stå på det tidspunkt, Martti var så vild med min fede basse dreng at han gav ham nom, så mor her fik lige nogle tårer i øjne, og noget overrasket da det var første gang fik Kurtsen
Så kom vi til Sceneshow, som jeg næsten var ved at gå glip af, for jeg gik steward og min dommer var meget omhyggelig med at skrive certerne til kattene, så tiden gik, men nåede at sluge noget mad, og så ind og hente Kurt og få ham op i et bur, fik fanget Anette så hun kunne bare ham, og så op og stå og kigge spændt… var helt uvirkelig at se tykke Kurt deroppe, men fin det var han
Så kom stemmerne, og jeg var ved at vende og dreje helt rundt på mig selv, og halv ved at besvime da Kurt fik 2 stemmer ud af 3 :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: Min dejlige tykke bobtail blev sku BIS voksne hankat… Kan slet ikke forstå det endnu, og det var helt klar stor fortjeneste til Anette som bar han SÅ flot, og var så sød ved ham, selvom han syntes det var rimlig kedeligt oppe på den scenen
Søndag var en ren afslapningsdag, Kyra var oppe ved Alexander Platz og fik hendes første cert i klasse 8, og mange ros, hun blev også kaldt til nom, som hun tabte til en smuk mco mener jeg nok…
Kurt skulle op til Hanne Sofie, som har set ham som killing, og hun kunne sagtens kende ham, og se at han var ved at blive en rigtig mand hun gav han en super bedømmelse, selvom Kurt egentlig havde mere lyst til at komme over til en smuk pige i buret ved siden af, så han havde 20 ben, og meget travlt med at synge for denne smukke pige, så han var egentlig ligeglad med hvad Hanne sofie sagde eller gjorde
:høhø: Han fik hans sidstre CAC så nu er han Champion
Emil og Kyra tog lige en gang junior handlig igen søndag, og Emil var fast opsat på at sige meget mere om Kyra, for han ville altså så gerne på scenen og til min og hans (tror jeg) blev Emil og Kyra nr 1
selvom Emil lige var forsvundet da de skulle op på scenen så blev han vist frem senere, så han har fået en fin pokal med nr 1 som selvf skulle med i skole i dag :høhø:
I bund og grund en super fantastisk udstilling, bare lige hvis man ser væk fra varmen lørdag, føj da,
Stort tillykke til alle jer andre med de flotte resultater og for endnu en gang at gøre det til en super dejlige weekend :høhø: