Ricki føder

… og det går sgu af lort til. Hun har fået 4 killinger på mellem 67 og 78 gram, hvoraf de 2 var døde. En 3. er der ikke meget håb for, for han ligger og er helt blå og hiver efter vejret. Jeg har prøvet at slynge, gnubbe og suge ham men intet virker… -blåblå Den sidste tror jeg er en pige, og hun ser ud til at komme sig fint.

Kan mærke der er flere i hende så lige nu holder jeg godt øje med hende.

Har det bare så elendigt lige nu

Åhhhhh din stakkel…jeg føler virkelig med dig… -kramer

Håber at resten er OK… -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg håber de sidste er sunde og raske.
-jegkrydser
For missemors skyld.

Jeg har simpelthen nægtet at give op med drengen, så nu har jeg gnubbet ham den sidste time, og det ser ud til at der er kommet en lille smule mere liv i ham. Jeg er dog ikke optimist endnu.

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser men uanset hvad der sker så ved du at du har gjort alt hvad du kunne for ham…mere kan man ikke forlange

Åhhh nej, stakkels Ricki og dig -kramer …Jeg -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser alt jeg overhovedet kan både for Ricki, den bette dreng og for dig -jegkrydser

Ann jeg krydser alt hvad jeg kan -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Enig -thumbs

Mine varmeste tanker og ønsker om et par fine, levedygtige mipsebørm -jegkrydser

Status.

Stadig ikke kommet flere killinger, men bettedrengen er noget mere peps. Han hiver ikke længere efter vejret så nu krydser jeg sgu endnu mere

Håber det går godt hos jer -uh

Sikke dog en omgang for stakkels Ricki Lake og dig Anne. Hvordan står det til her til morgen?

åh Anne det gør mig så ondt at høre… Jeg kunne høre på Henning at det gik skidt… åh vi håber og krydser hver gang du får killinger fingre for at det går godt… men jeg tror at jeg vil prøve at se om vi ikke kan finde en anden måde der sender dig mere held og lykke ved fødslerne, for det er åbenbart ikke nok bare at ønske det…

Anne for dælen da -blåblå En masse -jegkrydser -jegkrydser fra os, også håber eg der kommer en mere positiv tilbage melding her til morgen -jegkrydser -jegkrydser

Øv, for pokker da -blåblå

Hvordan gik resten af fødslen?
-kramer

Puha sikke en nat i har haft… Håber at resen af forløbet er gået bedre…

Stort knus til dig og en masse møz til missemor

hvordan gik det,er de alle ok,sikke da en nat for jer,i får lige nogen af de her -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -HUG -HUG

Jeg håber resten af fødslen er gået glat.

Og hun i det mindste har et par bebser at glæde sig over.

Mange tanker herfra

Håber alt er gået godt, og at drengen klarer den -jegkrydser -jegkrydser

Er spændt på at høre om der er kommet flere.

Også mig -jegkrydser -jegkrydser