Stig var meget optaget af familiens ørkenrotter - Del-Shay var mere optaget af den katteurtting Rikke købte på udstillingen i går.
Billederne taget idag hvor jeg afleverede de to
Stig var meget optaget af familiens ørkenrotter - Del-Shay var mere optaget af den katteurtting Rikke købte på udstillingen i går.
Billederne taget idag hvor jeg afleverede de to
De føler sig da vist hjemme allerede
Rikke har fået sig et par skønne katte, det er helt sikkert.
Men en ekstra lås på ørkenrotteburet er nok påkrævet…
Stakkels ørkenrotter
“Ørkenrotte tror jeg smager godt - yum yum” tænker han sikkert…
Hvor er de smukke
Og heldige sådan at have fået katte-tv
Tak alle sammen.
Rikke er pt. ikke on-line.
Natten forløbet fint. Alle har det godt - ørkenrotter stadig i live - natinteressen var Rikkes tæer
Kattene har spist - så det går lige efter bogen …
så kom jeg lige forbi min mor så jeg kunne låne hendes pc:) misserne er faldet rigtig godt til og er med i alt på rigtig Aby maner. Stig hopper tit ind i køleskabet når jeg åbner det hvis jeg ikke er hurtig nok:tihi:. det var meningen at de først skulle møde mine unger på mandag men deres far havde noget overarbejde så de kom hjem i tirsdags, Del-shay gik undercover:cool: og Stig skulle lige finde ud af hvad han kunne bruge sådan nogle 2 små støjende tingester til, det fandt han så ud af ved aftensmaden da de spilte kødsovs på gulvet:høhø: efter det var de bedste venner. Ørkenrotterne lever endnu og lider bestemt ingen nød, de er fuldstændig upåvirket af at Stig kigger på dem, de kigger faktisk lige så meget på ham:p Del-shay derimod var lidt småbange for dem de første par dage det var ret morsomt at se. han er ovre det nu men ignorere dem.
så ja man må sige de er vadet lige ind i mit hjem og mit hjerte:hjerte: igen tusind tak Lis for at jeg må dele mit liv med 2 af dine skønne skønne missere:wehuu:
MVH
Rikke
Hold da magle hvor er det bare et par lækre kattedyr
Tillykke med dem Rikke. Godt du har sørget for god underholdning til dem