[QUOTE=Mega;1089897]Krydser alt, hvad krydses kan!
Kan I ikke holde de andre katte inde på et værelse og lade dørene til huset og haven stå på klem?[/QUOTE]
Hanne, de har også hunde så døren til selve den indhegnede del skal stå lukket
Håber, at han kommer hjem snarest muligt!
Nu er den værste forvirring og usikkerhed efter narkosen formentlig væk og han er helt sikkert meget sulten, så chancerne burde være meget større…
Tak for alle jeres krydsede fingre der er meget behov for dem. Charles har endnu ikke vist sig
Glenn er der hjemme igang med at undersøge alt det høje græs, men marken bliver bonden nok ikke glad for vi tramper ned.
Troede lige det var en opdatering med at han var kommet hjem
Fortsætter med er herfra
Masser af herfra.
Der er en efterlysning på FB bla på min væg - del gerne.
husk at kontakte Kattens Værn internat i Slagelse, det er sandsynligvis her folk vil ringe ang en “syg” kat
Håber inderligt at i snart finde ham
[QUOTE=cæsar;1089990]husk at kontakte Kattens Værn internat i Slagelse, det er sandsynligvis her folk vil ringe ang en “syg” kat
Håber inderligt at i snart finde ham[/QUOTE]
Har sendt til dem og selve kattens værn, skrevet til de to danske katteregistre så hans chip hurtigt kan blive registreret. Dyrlæger i området, teknisk forvaltning og politiet, så tror jeg har fået skrevet til dem alle.
Har lavet en flyer som i aften ved hjælp af Camilla og Dorte bliver delt ud i området.
Den er også på min væg nu og sat på Brians væg - og har fået her på kurset varskoet dem som jeg ved bor i Ringsted de vil holde øjne og øre åbne.
Kom så hjem Charles
Jeg håber hele tiden at der er godt nyt…
Kom nu hjem, din lille bandit!
Husk Falck 70 10 20 30 og dyrene beskyttelse alarm Tlf 18??
xxx for at han snart er hel og sikkert hjemme igen.
Håber, der snart er godt nyt!
Det er frygtelig for jer, men jeg tænker også på jeres “kattechauffør” - åh, hvor må hun også have det skidt.
Knus til jer alle
hvor er jeg ked af at høre han ikke er hjemme endnu. Deler gerne efterlysningen på FB
Bare han dog snart kommer hjem til jer…-bebe
Det er utroligt at han ikke er kommet hjem endnu
Herfra fortsat. Jeg håber, håber, håber at han er hjemme lige om lidt