Ringsted Efterlysning af blå/hvid Maine Coon

Idag blev Charles kastreret, vaccineret og chipmærket hos dyrlægen.

En veninde hentede ham hos dyrlægen og kørte ham hjem til os. Desværre kom han ud af sine kasse herhjemme :frowning:

Vi har sat fælde op og håber han går i den :kryds:
Desværre vil han jo være påvirket af sin bedøvelse og han derfor gå væk fra hvor han slap ud af kassen, så selvom vi håber han er i krattet omkring huset, så kan han ligeså vel vandre :frowning:
Jeg har skrevet til katte registrene at han er væk og har bedt dem registrere hans chip, så den står der skulle han blive indfanget. Han kan nok ikke indfanges af fremmede da han er lidt bange for fremmede :frowning:

Håber min elskede Charles snart går i fælden så jeg kan få ham hjem igen :kryds:

Jeg er her på standby hvis hjælpen skal bruges :kram: og så vil jeg ellers bare krydse fingre og fødder og katten har fået besked på at krydse deres haler herhjemme for at søde Charles vender hjem - gerne nu !

X alt hvad vi kan herhjemme.

Ej, hvor er det da uheldigt :frowning:

:kryds: for at Charles er hurtigt hjemme igen

Åh for pokker :frowning:
:kryds::kryds::kryds: for at I snart fanger ham :kryds::kryds::kryds:

Puha! En masse :kryds: herfra for, at han snart bliver fundet i god behold

Øv, det var da noget l*** :frowning:
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at I finder ham snart :trøster:

:kryds: :kryds: :kryds:

Enig med Camilla, sig til så kommer der et eftersøgningshold fra Roskilde pronto

:kryds: for at han stadig er lidt omtumlet af narkosen, og bliver i nærheden, så han kan blive fundet med det vuns! :kryds:

Tak til jer der gerne vil hjælpe. Vi håber han kommer hjem her til aften/nat og enten går i fælden eller kalder.
Men er han ikke kommet hjem i morgen eftermiddag så kan det godt vi gerne vil have lidt hjælp til at rode krat mm igennem herude. Men lige nu vil vi helst ikke skræmme ham fra et eventuelt skjul. Han må hellere selv komme frem. Han må være godt sulten da han jo blev fastet inden kastration, så håber den lækre tun i fælden kan logge ham hjem.

[QUOTE=Quivive;1089816]Tak til jer der gerne vil hjælpe. Vi håber han kommer hjem her til aften/nat og enten går i fælden eller kalder.
Men er han ikke kommet hjem i morgen eftermiddag så kan det godt vi gerne vil have lidt hjælp til at rode krat mm igennem herude. Men lige nu vil vi helst ikke skræmme ham fra et eventuelt skjul. Han må hellere selv komme frem. Han må være godt sulten da han jo blev fastet inden kastration, så håber den lækre tun i fælden kan logge ham hjem.[/QUOTE]

Mit tilbud gælder også i morgen, det koster bare et kald på telefonen :kram:

Årh for pokker da :bebe: Håber Charles hurtigt er hjemme i god behold :hjerte:

Ej noget skidt…

:frowning: håber snart at han er hjemme … krydser hvad krydses kan!

Kom nu hjem Charles pleeeeeazzzz :kryds::kryds:

:kryds: :kryds: :kryds: for at han hurtigt kommer hjem i god behold :kram:

Krydser alt, hvad krydses kan!
Kan I ikke holde de andre katte inde på et værelse og lade dørene til huset og haven stå på klem?

Øv for en tråd at læse. I må være helt syge af bekymring. Krydser alt som alle de andre for at han snart kommer hjem :kryds:

Krydser alt for, at Charles står udenfor her til morgen. :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: