Ringsted fremvisning i weekenden - deltagere søges! :) - ren hygge!

Selv om vi fra starten havde 7 racer pr dag og der var en masse tilmeldinger med masser af misser - så er vi nu - grundet mange frameldinger - så langt nede i deltager antal at det er tæt på aflysning.

jeg kan ikke selv deltage fordi jeg er i sygdomskarantæne - men der er arrangeret bure, lokale og flinke værter til fremvisningen - vi mangler lige pludselig bare nogen der har lyst til at være med :slight_smile:

Det er helt gratis - men bliver hyggeligt af medbragt kage! Der er sørget for bure - i skal bare sørge for misser og burgardiner.

Det eneste i skal er at have lyst til at hygge med andre kattefolk, møde en masse søde publikummer, snakke hele dagen om jeres skønne vidunderkatte og have en dejlig dag

Hvis vi ikke får lidt flere deltagere der har lyst til at være med, så skal vi nok aflyse søndag…

Håber rigtig meget nogle af jer der ikke skal noget i weekenden har lyst til at bruge en dag i Ringsted - det plejer at være virkelig hyggeligt og sjovt og resten af udstillingen er normalt også rigtig spændende

Lørdag

perser + korat (Ann + Inge)
sia taler (Julie )
NFO (Maja)
Birma (Inge)

Søndag:
perser + korat (Ann)
sia taler (Julie )

jeg prøver lige nu om jeg kan overtale en Ragdoll ejer til at komme.

Hvis jeg kan, kommer jeg også Søndag :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;953775]jeg prøver lige nu om jeg kan overtale en Ragdoll ejer til at komme.

Hvis jeg kan, kommer jeg også Søndag :-)[/QUOTE]

youre the best Inge…

:kram:

Er der egentlig også sådanne træf for alm. huskatte :wink:

Jeg kommer med 1 Maine Coon om søndagen

Super jewel Du er på listen :wink:

Og alle racer - også huskat - er meget velkomne

Hvad tid er det? Jeg er nemli ved at flytte :smiley:

Ingen Ragdoll desværre

det er i denne weekend - fra 10 til 17 både lørdag og søndag og det ville være super fedt hvis du har tid og lyst :slight_smile:

Det var ærgeligt … men tusind tak fordi du prøvede!!

:kram:

Jeg er blevet til et “måske” :frowning:
Jeg har siden igår haft ondt halsen, og her til morgen er det ikke blevet bedre. Tværtimod.
Så jeg må se i løbet af i dag hvilken vej det går:kryds:

Hvis der er nogle der gerne vil med men mangler transport mulighed så har jeg et ledig sæde i bilen, kører fra Hvidovre :slight_smile:

Jeg tror Julia gerne ville med :slight_smile:

Uha ja! Jeg bor lige på grænsen til hvidovre faktisk! Folehaven nemlig.

Hvis der er mangel på katte kan jeg, udover orientalerne også stille med et par ilderdyr? -LOL

Hej alle

Pga det massive frafald her den sidste uge har vi valgt at aflyse vores plads på Ringsted Fugleforenings årlige fremvisning…

Det er super ærgeligt, men at stille med 4 katte når vi på et tidspunkt havde 12-14 katte tilmeldt er ikke optimalt…

Måske vi bliver indbudt en anden gang med lidt mere tilslutning

1000 tak til jer som havde lyst og havde meldt til og undskyld den sene aflysning

Knus og kram
Regitze

Hvis nogen kunne samle mig op hjemme hos mig, kan jeg godt stille op med et par Conner…

Jeg bor ved Hvalsø…

Nå for den da… øvs

Hvor trist med aflysningen, ikke at jeg kunne komme som gæst, men jeg ville virkelig gerne ha været med som gæst. Håber chancen kommer en anden gang & at jeg kan komme med der! :slight_smile:

Øv, jeg ville også have kunnet hoppe på hos Cæcar… Brøndby er ret tæt på Hvidovre.