Robin er en røver

Ja, han er en værre tyveknægt - men han giver ikke til de fattige, han æder det selv :høhø:

I går snuppede han osten, så kunne jeg sidde tilbage ´med brødet og i dag gaflede han lige hamburgerryggen med italiensk salat :uha:

Det eneste han levnede af det sidste var gulerødderne, de lå pænt renslikkede tilbage :tihi:

Men bortset fra det, så er han en skøn, skøn dreng :hjerte:

I dag har han og Nikita for første gang været alene, mens jeg var på arbejde og det blev længere tid end de normalt skal, da jeg skulle til en undersøgelse på hospitalet.

Men det ser ud til at være gået fint - ingen af dem har taget skade og Robin er ligeså kælen og kontaktsøgende, som han hele tiden har været. :ok:

Nikita er stadig lidt småfornærmet, men hun begynder da mere og mere at være den kat hun var, inden den røde bandit flyttede ind :thumbup:

Det er lidt svært at skrive med en lille nysgerrrig killing klinet op ad én :høhø:

Hihi Eva :slight_smile: Skønherlig opdatering. Også selv om den handler om tyveri… Det lyder ikke helt skidt gør det ikke :slight_smile:

:lol:

Jamen du kan da heller ikk sidde med så lækre madder, uden at dele… :tihi:
Det lærte jeg for længe siden med Oliver… Alt det jeg spiser skal han smage på… ellers så tager han det selv… :høhø: Han løb engang med min roastbeef, så jeg sad tilbage med rugbrødet… I vild panik over han havde spist det, fór jeg herind for at spørge om det kunne være farligt… Til stor morskab for de andre kattegale… :ups: Fra den dag, har han altid fået lidt af min mad (på en finger eller en lille hapser)… så får jeg nemlig også noget af det… :stuck_out_tongue:

Hahaha herlig opdatering. Her foregår al spisning med en hånd - den anden hånd er i brug for at holde Ib (ja hvem ellers) væk fra maden - ser han sit snit til det æder han lystigt af det man sidder med i hånden endda! Og selvfølgelig får han småbidder af det, men det er bare IKKE nok for Ib!

Det lyder som om Robin er af samme kaliber! Ham skal du nok få fest med :lol:

Han lyder som en helt normal kat :tihi:

Robin Hood…tager fra de rige og giver til de fattige (sig selv)

Tak allesammen - ja jeg tror også, at jeg får det festligt med ham :høhø:

Lige før stod han og Nikita og duttede næser igen -det går fremad :thumbup:

Ha ha ha han er bare herlig.

Ja, det er han bestemt - og så er han den største kælepotte :hjerte:

Hvor er det dejligt at læse, som de 2 får duttet næser. :smiley:

Og ja, så fik du en lille bonus kan jeg hører. Sådan en fætter lang i poten der. :tihi:

[QUOTE=Kimilla;814954]Hvor er det dejligt at læse, som de 2 får duttet næser. :smiley:

Og ja, så fik du en lille bonus kan jeg hører. Sådan en fætter lang i poten der. :tihi:[/QUOTE]

Ja, det er bare om at passe på sin mad når han er i nærheden :tihi:

Han har alle de kvaliteter, en rødstribet skal have :wink: :tihi:

Han lyder simpelthen bare til at være pragtfuld, din skønne røde røver :wehuu: :wehuu:

Jeg synes faktisk tit, at der hvor sammenføringen går hurtigst fremad, det er faktisk når de får lov at være alene - og i ro og mag kan finde ud af tingene, uden at man hænger over dem hele tiden. Og det skal selvfølgelig være forudgået af, at man tydeligt har set, at der ikke har været anstrøg til korporligheder inden.

Her har jeg også fået en røver i huset. Han valgte dog forleden dag at gå uden om kyllingen på tallerknen og strøg afsted med en kogt grøn asparges - og åd det halve af den, inden jeg tog resten fra ham (var jo en smule i tvivl om, om det var sundt for ham) :stuck_out_tongue:

Herligt at læse om den lille frække røver og hans og Nikitas næse dutteri.
Det skal nok blive godt de to imellem :hjerte::hjerte:.

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

[QUOTE=Churchtown;814975]Han lyder simpelthen bare til at være pragtfuld, din skønne røde røver :wehuu: :wehuu:

Jeg synes faktisk tit, at der hvor sammenføringen går hurtigst fremad, det er faktisk når de får lov at være alene - og i ro og mag kan finde ud af tingene, uden at man hænger over dem hele tiden. Og det skal selvfølgelig være forudgået af, at man tydeligt har set, at der ikke har været anstrøg til korporligheder inden.

Her har jeg også fået en røver i huset. Han valgte dog forleden dag at gå uden om kyllingen på tallerknen og strøg afsted med en kogt grøn asparges - og åd det halve af den, inden jeg tog resten fra ham (var jo en smule i tvivl om, om det var sundt for ham) :p[/QUOTE]

Jeg har heller ikke blandet mig, når de hvæsede af hinanden - bare snakket og kælet med dem begge :høhø:

Men nu har der heller ikke været optræk til slåskampe - så havde jeg nok været en kende urolig ved at lade dem være alene :uha:

Det er vist sådan med katte, at det mad de stjæler, smager bedre end det, der er i deres skål :tihi:

[QUOTE=Milles mor;814992]Herligt at læse om den lille frække røver og hans og Nikitas næse dutteri.
Det skal nok blive godt de to imellem :hjerte::hjerte:.

Venlig hilsen
Milles mor :)[/QUOTE]

Det tror jeg også - det sker sjældnere og sjældnere at Nikita hvæser og hun er begyndt at være sig selv igen :ok:

De første dage var hun hele tiden på vagt, så hun havde ikke rigtigt tid til andet :argh:

:lol: Sikke en frækkert :lol:

Ja, men når han så kommer storspindende og putter - så er han tilgivet

:smelter::smelter::smelter:

Naturligvis er man en anelse nervøs, første gangde skal være alene sammen, men hvis man kender sin gamle kats kropssprog, kan man som regel godt aflæse, om der er mord på dagsordenen, eller den bare er godt sur.
Hos Nikita er surheden heldigvis ved at være overstået. Hun er en dygtig mis. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;815359]Naturligvis er man en anelse nervøs, første gangde skal være alene sammen, men hvis man kender sin gamle kats kropssprog, kan man som regel godt aflæse, om der er mord på dagsordenen, eller den bare er godt sur.
Hos Nikita er surheden heldigvis ved at være overstået. Hun er en dygtig mis. :D[/QUOTE]

Hun får også meget ros, kan du tro :thumbup:

Hun ER nemlig en god og dejlig pige :inlove: