Ja jeg går og overvejer om jeg burde investerer i en robot støvsuger, men hold da helt op for et gedemarket at finde rundt i Grunden er at jeg synes jeg skal støvsuge konstant, hvis jeg ikke vil ha nuller mænd (og Nuller hår :p) flyvende om ørene, og det er jeg helt ærligt alt for doven til :høhø:, så derfor kunne en robot støvsuger jo være svaret på mine problemer…
Så tænkte jeg a jeg jo kunne spørge herinde, da jeg har læst at flere af jer har sådan en fætter… Så fortæl om din robot støvsuger… Er den go/dårlig, hvordan er den til kattehår (særligt langhårskatte), Hva skal man være opmærksom på når man ska købe en… osv osv…
Fortæl Fortæl… Og sæt gerne links og billeder ind af din ligeledes…
Jeg overvejer også en, men jeg kunne forestille mig mine små løver(snart tre teenagere) de ville finde den meget sjov, så spørgsmålet er om den vil overleve :o
Jeg har en og jeg er glad for den. Den er uden timer, hvilket kunne være meget rart at have. Men da mine katte er gode til at slæbe legetøj ud, og især drillepinde er “døden” (aka sætter sig fast, så den ikke kan køre, og evt. går drillepinden i stykker), så er det nu fint nok at den ikke starter uden jeg lige har været rundt og fjerne tingene
Har en roomba, den er lidt over 1 år gammel nu (fik den til jul i 2012), og fungerer upåklageligt. Og jeg kan faktisk ikke huske hvilken model det er, men det kan jeg lige tjekke til i morgen…
Den overlever i øvrigt fint at kattene både gerne vil lege med den når den kører, sidde på den, og hyppigt lige tænder og slukker lidt for den :høhø:
Jeg har en roomba pet (kan ikke lige huske nummeret) den har nu kørt upåklageligt i 5 år…nåh ja, den holdt en lang pause da jeg flyttede, og så nægtede den at starte igen :surrender1: men et nyt batteri fra ebay (halv pris ifht DK) og nu kører den troligt igen elsker den!
Jeg vil skynde mig at sige at min erfaring er fra en anden husstand, hvor der er hhv hund og kat.
Familien har en roomba til dyrehår?? Pet et eller andet og de er ovenud tilfredse. Det er lidt bum bum at sige, men deres standart er ikke så høj, og den famøse støvsuger kan ikke klare arbejdet IMO
Den er sikkert fin som supplement til en almindelig, men den kan ikke erstatte den helt
På mit job har vi dem også og de suser rundt hele tiden IMO er det en genial opfindelse, men igen kun som supplement
[QUOTE=DK Sugieh;1164904]Den er sikkert fin som supplement til en almindelig, men den kan ikke erstatte den helt
På mit job har vi dem også og de suser rundt hele tiden IMO er det en genial opfindelse, men igen kun som supplement :)[/QUOTE]
Hov ja. Det jeg er glad for min ved er at den erstatter den daglige/hver anden dag støvsugning, som er nødvendig, især om sommeren med havedøren åben hele tiden, når man har flere katte og de farer ud og ind fra haven. Jeg er stadig rundt en gang om ugen med den almindelige eller inden gæster. Men den gør jeg kan holde ud at se på det i hverdagene