Rocksangerne og deres "Nanny"

:inlove::inlove: Her er der også mix i fødekasserne.

Her er lidt friske skud af Heidi med hendes rocksangere og “Nanny” Flimse, som faktisk har lagt mælk ned og nu er fuldtidsansat hos familien Heidi/Pasha :hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er det bare et dejligt billede af nogen smukke katte :wehuu:

Nej, hvor hyggeligt. Heidi kan sikkert også godt bruge lidt hjælp til den flok. :smiley:

Men det imponerer mig godt nok, når en anden hunkat også begynder at lægge mælk til. Mon det er duftene, der sætter hendes hormoner i gang?

[QUOTE=FinnFrode;645384]Nej, hvor hyggeligt. Heidi kan sikkert også godt bruge lidt hjælp til den flok. :smiley:

Men det imponerer mig godt nok, når en anden hunkat også begynder at lægge mælk til. Mon det er duftene, der sætter hendes hormoner i gang?[/QUOTE]

Jeg ved det faktisk ikke. Har 2 andre piger ( nu kastrater ) den ene gør det stadig, og holder øje med døren til soveværelset hvor Twist ligger med sine 5 mislinger, og den anden stoppede da hun blev steriliseret. Men hyggeligt er det :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;645384]Nej, hvor hyggeligt. Heidi kan sikkert også godt bruge lidt hjælp til den flok. :smiley:

Men det imponerer mig godt nok, når en anden hunkat også begynder at lægge mælk til. Mon det er duftene, der sætter hendes hormoner i gang?[/QUOTE]
Det er et hormon som stimuleres af at ungerne dier :slight_smile:

Det sker hos langt de fleste pattedyr, når de stimuleres ved at ungerne dier. Hos os mennesker kan selv mænd lægge mælk ned, hvis bare de stimuleres kraftigt og længe nok (ikke noget særlig godt eller næringsrig mælk, men de kan!) :slight_smile:
Så det er slet ikke så mærkeligt eller “unaturligt” :slight_smile:

Hold op - man lærer nogle sjove facts, af lave projekt med en jordmoderstuderende :tihi:

Hvor ser det hyggeligt ud :smelter: