Rød huskat, han - Horsens

Måske er han ikke rigtigt væk, men han har nu hængt lige udenfor hoteldøren 2 nætter i træk og nægter at gå hjem! Dejlig tam og tillidsfuld rød stibet hankat, øretato CFK 009. Nogen der savner ham?
VH
Susanne

Kan ikke finde noget på øremærket i hverken det ene eller det andet register (jo, en sort/hvid kat fra '86, men vi kan nok hurtigt blive enige om, at denne rødstribede kat er øremærket i 2007 og ikke 1986). Hvis du er sikker på aflæsningen, kunne det være et bud at kontakte dyrlægen (Bredsten Jelling Dyrlægerne, tlf. 75881005)

Hvis man søger på Europetnet, står der, at den er fundet i Det Danske Katteregister.

This record was last updated on 29/12/2009 in this database.

Sådan står der. Jeg kan godt nok ikke finde den i registeret, men den må jo være der et sted.

Dyrlægekoden er Lund Dyreklinik, og det er ganske sandsynligt at de har fixet og formidlet ham. Men ved 4,30-tiden gik jeg ud og fik en snak med ham om hvad hans problem egentlig var. Og han svarede, at han simpelthen keder sig! Jeg brød alle fornuftsregler og tilbød ham noget at spise, for jeg kunne ikke holde tanken ud at han sad der og sultede. Men kræet var såmænd ikke engang sulten :slight_smile: Vi fik en god snak, en masse kløen bag øret og spinden, og så gik jeg ind igen. Så sad han lidt og vaskede sig, og så brød han faktisk endeligt op og gik… hjem? Så sandsynligvis keder han sig bare lidt på sine natlige udflugter, og har fundet ud af at der er lidt venlig opmærksomhed at få nede ved hotellets indgang, hvor der jo pt. vælter ud og ind med børnefamilier pga. ferien!
VH
Susanne