Rød hvid ungkat (han) fundet ved Daugbjerg Kalkgruber

Jeg så ham første gang for ca 14 dage siden, da nogle smed ham ud af en bil og skred, så jeg forventer ikke, at nogle savner ham, men nu slår jeg ham op alligevel så kan en ejer ringe - 3066 0283 - hvis det er en kat du savner.

Jeg har ikke været i området siden, og den gang var han bange for min hund og gik, men da jeg kom i dag, kom han og gik direkte ind i bilen til os - han er skrækkelig tynd og de folk, der smed ham ud skulle SKAMME sig.

Han er utrolig kærlig og glad, halen op, kælen og man kan løfte ham og det hele. Han får lidt stor hale over Hugo hunden, men virker vant til hunde. Han er ikke kastreret eller noget - så hvis nogle ønsker at give ham et nyt hjem, så ring, så finder vi en løsning. Jeg har kontakt til et internat, der vil hente ham onsdag eller torsdag aften - indtil da fodrer jeg ham er det aftalt - for som I kan er han noget tynd. Han er ca 8 mdr.

Jeg har kaldt ham Robin, fordi han er fundet ved Jens Langknivs huler, og han var jo sin tids Robin Hood.

Jeg ved ikke hvorfor nogle tror, at katte per automatik kan jage og klare sig selv. Ham her ville dø langsomt af sult hvis han ikke var så skide klog at vade ind i min bil. Skamfuldt at smide dyr ud som affald!

Han er en fin missedreng med sit eget helt specielle mønster - den hvide stribe over ryggen og den røde plet i nakken. Når han får lidt sul på kroppen, bliver han en rigtig flot kat. :hjerte:

Tak for at du har bekymret dig om ham - jeg håber, han finder et hjem. :kryds::kryds::kryds:

Ja han er skøn og se den glade hale han kommer med - og der ved han ikke jeg har mad med endnu :slight_smile: han er virkelig dejlig - han skal bare tjekkes for aids osv have et mærke i lapperne og af med bagagen så er der nogle, der blir glade for ham. :slight_smile: To har vist interesse for ham på FB - jeg vil snakke med internatet om mulighed for at få ham fixet og så sendt direkte ud i et hjem om muligt - hvis nogle her kunne tænke sig ham eller kender en der gør, så lad dem endelig kontakte mig.

Internatet sagde: jamen ER han nu også så tynd som du siger?

Mig: JA!

prøv lige at se ham altså… De får et chok når de ser ham. Katte er seje dyr

Stakkels mis! Det er jo næsten ligesom Sigga, da jeg fik hende! Hvor er det godt du fandt ham. Så kan han også få nogle mennesker der kan passe på ham - og forhåbentlig nogen, der fortjener at f sådan en dejlig kat. Ihhh jeg bliver så harm altså!!

For alle tilfældes skyld, så tjek om han skulle være efterlyst. Ikke så sandsynligt, men det kan være en anden end kattens ejer, der har kørt ham væk og smidt ham af :frowning:

Nogle gange er den rigtige person på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. :slight_smile:

Ja vi efterlyser alle steder naturligvis - men det er en svær kat at gøre krav på siger internatet for han er uden mærke og chip… Så husk nu de mærker og chip - det kunne jo være en forsmået eks der smed ham her ud… puha :frowning:

:sgu: Tænk at man kan få sig til at smide et levende væsen ud og køre fra det - gid den slags mennesker en dag får som fortjent :pisk:

Godt, at I kom forbi. Jeg håber, Robin får et godt hjem.

Sådan er der nogen, der er. Og bagefter kører de hjem og lyver for børnene, at misser selv er løbet væk. :mad:

Vi tager lige en dag mere hvor jeg fodrer :slight_smile: De er ude ved noget akut - men fra i morgen kan Robin findes på Balling Dyreinternat DB - hvis nogle nu skulle ha fået lyst til at give sådan en SKØN dreng et nyt varigt hjem :slight_smile: HAn skal naturligvis lige gennem de nødvendige tjek og kastration osv - men han virker ikke syg - bare sulten :slight_smile:

Jeg tror at den smukke dreng får et nyt hjem hurtigt - bare navnet lokker jo gevaldigt :høhø::høhø:

Endnu en heldig mis der er reddet af en KG’er. Hvor er han fin, håber han rammer en familie der sætter ham højere end de mennesker med total manglende empati, der satte ham af i området, overladt til en modbydelig skæbne. heldigt du var der Helle, og kunne hjælpe den smukke mis. :kryds: for at han er sund og rask, og med noget tiltrængt sul på kroppen får et langt og forkælet liv.

Han spandt hele vejen ind i kassen hos dem, da de kom :slight_smile: Dejligt at vide at han ikke er derude mere

Dejligt at høre. Sådan en rar kat har da fortjent et hjem, så jeg krydser fingre for, at han ikke fejler noget alvorligt. :kryds::kryds::kryds:

Ja der er jo risiko når mans er sådan ud

Jeg kan se, at den lille killing de tog med i bilen samtidig søger hjem nu men Robin er ikke på :confused: Men måske er han for tynd - lad os håbe det

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater/2