Skulle nogle kende en ulykkelig ejer, som mangler sin lilla/blåmasketet kat, formodentlig hankat, som er fundet i Rødby så skriv endelig til mig med et billede af den. Og ikke mindst beskrivelse af aftegningerne, som jo tydelig burde kunne indificere rette kat. Den er ikke øretatoveret.
Sagen er temmelig tricky, idet hende der har fundet den, ikke vil af med den, og henvender sig til mig for at høre vedr. løbegård mv…jeg har bedt hende tage til dyrlæge og få den tjekket for chip - hvilket hun formodentlig gør idag hvis jeg er heldig.
Jeg har fortalt hende, at jeg gerne vil gøre alt for at hjælpe frem til rette ejer, men det er jo temmelig svært at hjælpe, når hun ikke vil af med katten.
Men nogle må jo savne deres kat, så her er muligheden for at lade jungletrommerne tromme. Og så må vi altså tage den herfra - jeg kan ikke holde ud at tænke på, at hvis det var min kat, og den så var hos nogle der ikke ville udlevere den.
I kan skrive på [email protected] eller sms 24210080 eller pb herinde, såfremt nogle måtte kende til nogle der savner deres kat, og eller de kan kontakt mig
Venlig hilsen Heidi og co.