Røde mis fra Rhodos

På vores ferie på Rhodos faldt vi pladask for denne lille hankat. Vi har kontakte et par forskellige organisationer for hjælp til at hjælpe ham eller få ham klar så vi evt kan hente ham. Desværre har vi ikke haft heldet med os endnu. :frowning: Vi kalder ham mini Zumi, da han minder meget om vores egen Zuma både af farve og sind.

Uha en fin lille misser han ser da skøn ud :inlove:

Håber det lykkedes jer at få ham hjem til jer :kryds:

Må heller lige tilføje at hvis det lykkes, skal han ikke hjem til os…desværre. Vores misser er kun i løbegård og det vil jeg ikke byde ham når han har løbet frit i min et par år.

Årh, hvor er han bare fin :inlove:

Held og lykke med det hele :kryds:

Åhhhh en lille dejlighed :wehuu::wehuu:

Hvor ser han dejlig ud. Håber I snart får ham hjem :slight_smile:

Han ser dejlig ud :slight_smile:

Men er det virkelig så god en idé, at få ham hjem?
Findes der ikke nok søde katte i Danmark?

Han er en rigtig dejlig lille én. :inlove:

[quote=Vivi_Fletcher;406058]Han ser dejlig ud :slight_smile:

Men er det virkelig så god en idé, at få ham hjem?
Findes der ikke nok søde katte i Danmark?[/quote]

Jo det gør der, bestemt. Men lige netop ham her fortjener en chance… syntes jeg. Jeg har svært ved at glemme ham - men desværre ser det ikke rigtigt ud til at jeg kan få hjælp til at få ham gjort klar til at rejse :frowning:

Egentlig tror jeg også pengene til sådanne katte er givet bedre ud, hvor de er.

Men du kunne vel have taget ham til dyrlæge og få ordnet det meste, da du var der selv?
Så snart han er vaccineret og har et pas, er det vel kun et spørgsmål om tid - eller er der specielle regler fra Rhodos?

Jeg troede faktisk at dyr skulle i karantæne i 3 mdr før de kunne komme ind i DK. Det skulle min tantes hunde som hun tog med hjem fra Grækenland, men det er selvfølgelig også nogle år siden. Og det ville jeg ikke byde ham. Og i den uge jeg var på Rhodos havde jeg heller ikke - eller ville jeg ikke bruge det meste af min datters og min ferie på at finde et hjem til ham i DK.
Han skal kun vaccineres og have et pas så kan han komme afsted.

Jeg håber det hele løser sig for den smukke dreng.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Hvor er han bare sød :hjerte:

Så kunne det godt se ud som om der er ved at ske noget med Zumi. Det er lykkes mig at få kontakt med en sød pige på Rhodos der arbejder for kattene dernede :thumbup:
Hendes veninde bor 5 min gang fra hotellet og vil gå derned i dag og de næste par dage for at se om Zumi stadig er dernede (det er han jo nok, hotellet er stadig åben for sæsonen og der må være andre fjolser som mig der foder ham) :stuck_out_tongue: Er han det, vil han blive kastereret og vaccineret på min regning - hvad der derefter sker ved jeg ikke helt endnu, men det er da en start :slight_smile: det koster mellem 30-40 euro at få en kat neutraliseret dernede. Så min drøm er muligvis at få mormis og hendes 6 killinger der bor på en nedlagt restaurant overfor hotellet neutraliseret også. Det må dog blive over et par mdr - standarden skulle jo nødig falde for mine egne små prinser og prinsesser herhjemme :wehuu:

Faldt lige over denne, er der en opfølgning?
Er det dfa, der har hjulpet (dfas.dk)?