Rodfrugter, øhh

[quote=Stine A;58780]Det for mig til at tænke på nogle diskussioner jeg har haft på arbejdet (vuggestue).

Jeg kalder det lort, det er grimt, men det er jo det det er :slight_smile:

Mange vil hellere sige pølser eller “har du lavet”.
Pølser for mig er noget man spiser.
Og har du lavet? Øhhh… lavet hvad :?

Nu er jeg jo så selv blevet mor, hun er nu 7 mdr, så det er ikke så meget det vil snakker om - men er lidt spændt på om jeg vil blive ved med at kalde det lort…

Et er når man er nede i en institution, noget andet er, hvis man sidder ud og ens barn pludselig sige: “Jeg har lavet lort” -tihi[/quote]

Ja…-wehuu
Kønt er det jo ikke Stine!
Kærlige hilsner
Mona

[quote=birtheras;58815]Nej det er en anden slags gaver -tihi

De gaver misserne giver mig fortæller mig hvordan deres mave har det -tihi og det er jo en gave i sig selv at vide det[/quote]

-xxrotflmao

[quote=Mona;58893]Ja…-wehuu
Kønt er det jo ikke Stine!
Kærlige hilsner
Mona[/quote]

Nej, det kan vi hurtigt blive enige om -tihi

ja jeg er lidt enig med stineA for jeg har 4 børn og de taler syntes jeg pænt ialdetilfælde når de er med nogle stede elelr når nogle her hjemme
men jeg kalder det også lort og det gjorde de også i vuggestuen og børnehaven så det har bare hængt ved
det er jo ikke sådan at hvis vi er ude og spise at en af ungerne rower jeg skal lave lort nej så heder det må jeg gå på toilettet

og så lige den med muhko vovhund missekat er jeg heller ikke fortaler for det heder en ko en hund og en kate osv

og når vores katte har lacet heder det klumper i kassen
lige nu har jeg en lilel penkigsewr hund på 14 år der lige har fået et nyt numsehul og han har meget svær ved at holde på dem når de er hårde så taber han dem og de heder hundekugler ( vi har ingen gulvtæpper på så det er nemt at gørerent )