Rødmaskede briter

Sætter lige nogle af Baronen eller Tiger ind også






Han er altså lidt sød :wehuu::hjerte::savle::inlove:

Opus - Han er rigtig kær :slight_smile:

[quote=Opus1;414359]Sætter lige nogle af Baronen eller Tiger ind også


Han er altså lidt sød :wehuu::hjerte::savle::inlove:[/quote]
Lidt sød… Det var da noget af en underdrivelse. -love

Han er smuk. -lovelove-lovelove-lovelove

[quote=milos mor;413953]der var han Ungdyr!! og meget lidt køn :slight_smile:

Her er han lidt større

[/quote]
Grimme grimme kat :fløjte::græde::besvimer::hjerte:

[quote=milos mor;413953]der var han Ungdyr!! og meget lidt køn :slight_smile:

Her er han lidt større

[/quote]

nøøøøøøj nogle øjne!! :uha::wehuu::savle::inlove:
Han er SMUK

Hvor er Tiger skøn - ham vil jeg glæde mig til at se på udstillingerne :slight_smile:

Hejsa

Faldt tilfældigvis over siden her, hvor I debatterer rødmaskede britter.

Det er mig, som har Lady Xiera, og som i foråret fik et kuld på 3 killinger. En rød tabby, en crememasket og en rødmasket. Alle hanner.

Jeg har selv stadig Picasso, den rødmasket gående. Hvis jeg kan finde ud af at uploade billeder her på siden vil jeg forsøge. Ellers kan I se ham på www.ladyxiera.dk under nyheder og under British Shorthair.

Der har været absolut nul interesse for de maskede killinger, så min erfaring er, at det ikke er en variant, der interesserer det brede publikum. Måske har detbare været et dårligt tidspunkt, eller mit katteri og mit navn har ikke været kendt nok. Det skal jeg selvfølgelgi ikke kunne sige.

Men smukke, det er de maskede katte. Jeg er selv meget forliebt i Picasso og min veninde, som har fået hans crememaskede bror, er helt rundtosset over hvor fræk og lækker han er :slight_smile:
Temperamenterne er helt i top - de har ikke læst det der kapitel om, at britter kan være reserverede. De er kraftige og brede - deres far er ikke Jafas Bertram for ingenting, det er helt sikkert. Sikke et stativ, de begge har…lækre er de.

Jeg har stor lyst at tage Picasso med på udstilling engang, hvis tiden bliver til det. Det ser ud til, han bliver hos mig - jeg er vist den eneste, der kan se hvor gudeskøn han er :? :tihi:

Hyggeligt at lige falde ind i jeres (lidt gamle) snak om maske britter. Håber ikke I helt har mistet lysten til at snakke/skrive lidt om dem.

Kh Pia
www.ladyxiera.dk

Hejsa Pia (og velkommen til KG)

Jeg synes da du skal tage ham med og vise ham frem. Det er altid sjovt når man er flere i samme farvegruppe - og da jeg jo ikke kan skjule min forkærlighed for rød, så vil jeg da rigtig gerne se ham. Jeg har kigget på din hjemmeside, og jeg tror lidt problemet er, at det ligner at det mest er en hundehjemmeside…måske dele den op eller gøre mere ud af kattedelen. Jeg kunne ikke finde billeder af din rødmaskede dreng. Det er ikke nemt at sælge killinger idag, men det er endnu mere svært, hvis killingekøbere ikke tydeligt kan se at du har briter…

Inge - Hold da lige helt op hvor har du bare styr på tingene! Det er jo fantastisk!

Hej igen

Der var indtil for 2 minutter siden ikke billeder på af ham, for han var nemlig reserveret, så jeg pillede ham af. Men køberen sprang fra og nu har jeg lagt ham på igen. Så nu kan du se ham :slight_smile:

Du har helt ret i, at jeg skal have delt hjemmesiden op. Men det er lige det der med (visse) kvinder og teknik! Jeg skal virkelig tage mig sammen for at få det gjort, for det falder mig så svært at ændre på sidens opbygning…

http://www.ladyxiera.dk/nyheder/nyheder1.htm

http://www.ladyxiera.dk/brittemisser/planlagte_killinger.htm

[quote=peia;452911]Hej igen

Der var indtil for 2 minutter siden ikke billeder på af ham, for han var nemlig reserveret, så jeg pillede ham af. Men køberen sprang fra og nu har jeg lagt ham på igen. Så nu kan du se ham :slight_smile:

Du har helt ret i, at jeg skal have delt hjemmesiden op. Men det er lige det der med (visse) kvinder og teknik! Jeg skal virkelig tage mig sammen for at få det gjort, for det falder mig så svært at ændre på sidens opbygning…

http://www.ladyxiera.dk/nyheder/nyheder1.htm

http://www.ladyxiera.dk/brittemisser/planlagte_killinger.htm[/quote]

Hvor er han bare smuk…-lovelove

Jeg fatter ikke, det er så svært at sælge de rødmaskede, de er da skønne…
Hvis jeg havde plads, hentede jeg ham lige nu. -love
.

Pia - gud hvor er han smuk…

I det hele taget er de maskede bare super flotte, og der er noget endnu mere specielt over de rødmaskede…
Jeg bliver simpelthen nød til at eje sådan en engang, der er bare noget med røde katte… (min første husmis hjemme hos mine forældre var rød)

Så har Picasso været på udstilling i Kolding. Han fik Ex 1 og blev nomineret.
Han fik den flotteste kritik og han hyggede sig og syntes, det var meget skægt at være på sådan en udstilling med alt det spændnede der skete:)

Tror måske nogen af jer herinde fra forum var henne og se ham?

Nu er han flyttet ud i sit nye hjem, men det er muligt, han igen slår sine folder på en udstilling. Den nye ejer har sagt, hun gerne vil med, hvis jeg tager af sted en dag, og det gør jeg da før eller siden. :slight_smile:

Kh Pia
www.ladyxiera.dk

Tillykke til den flotte fyr. :inlove::inlove:

Han har i hver fald også fuldt fortjent det. :ok:

Ih, øv. Ham gik jeg glip af. Havde glemt at han var der, ville ellers rigtig gerne have set ham. :slight_smile: (Havde så travlt med at have europé med selv for første gang, samt hjælpe veninde med kuld, se europékuld osv, suk :D)

Der var hele 3(! -what) rødmaskede briter på udstillingen i Kolding!
Luffe, Tiger og Picasso… Det var helt vildt! :yah:

[quote=peia;452896]Hejsa

Der har været absolut nul interesse for de maskede killinger…[/quote]

Jeg må indrømme, at jeg har besøgt din side jævnligt og at jeg kigget på den rødmaskede drøm et hav af gange da jeg skulle anskaffe mig en ny brite… :ups: Den eneste årsag til at jeg ikke gjorde mere ved det var afstanden… Jeg orkede helt ærligt ikke, at tage til Jylland (bor selv nord for KBH). Men jeg er da i hvert fald én, som gerne ville have haft fingre i din røde ven.

Så gik du glip af en usædvanlig dejlig kat :høhø::stuck_out_tongue:

Jeg tror, vi kommer på udstillingen i Brædstrup. Om Picasso kommer med, skal jeg ikke kunne sige helt bestemt, da han jo bor hos Louise og Allan nu. Men jeg tror, de er til at overtale…

Tiffany og Blue skal i hvert fald med, det er helt sikkert.

Kh Pia

[quote=peia;473221]Så gik du glip af en usædvanlig dejlig kat :høhø::stuck_out_tongue:

Jeg tror, vi kommer på udstillingen i Brædstrup. Om Picasso kommer med, skal jeg ikke kunne sige helt bestemt, da han jo bor hos Louise og Allan nu. Men jeg tror, de er til at overtale…

Tiffany og Blue skal i hvert fald med, det er helt sikkert.

Kh Pia[/quote]

Ja - det tænkte jeg nok - :doh: Har dog anskaffet mig en anden brite, så det er for sent nu… ÆV…