Rødovre dyreinternat!

kæresten og mig er frivillige derude og jeg vil bare sige der sidder nogle virkelig SKØNNE og DEJLIGE mislinger derude og søger nye hjem.

Vi er altid inde i stalden og kæle med dem alle sammen og magen til søde, kælne og sociale katte, skal man lede længe efter.

De er nogle rigtige charmetrolde!

Mit hjerte bløder specielt for en hankat, jeg stryger ind til ham med det samme og så bliver der nusset og snakket.

Hvis nogle skulle være interesserede i at vide mere om kattene, vil jeg gerne være behjælpelig med info, der står ikke altid så meget på hjemmesiden.

Men hvis nogle herinde, står og skal have en ny kat, så tag forbi i kig- der er både killinger og lidt ældre!

P.S.

Jeg beklager hvis jeg ikke må oprette sådan en tråd, jeg kiggede i “hjælp til brugerne” men fandt ikke lige noget. Ellers må i gerne slette tråden og give mig besked på PM så skal det ikke ske igen :slight_smile:

selvfølgelig må du det :slight_smile: jeg synes det er godt du slår et slag for omplaceringsmisser :slight_smile:

Har du billeder af misserne?

http://www.dyrevaernet.dk/katte.php

Det er altså farligt… Jeg sidder jo og bliver helt fristet!

De er alle udekatte kan jeg se, så kan jeg se på med god samvittighed. de ser dejlige ud! Håber de får et godt hjem hver og én :slight_smile:

Det er dejligt at du laver sådan en tråd, for jeg har et stykke tid kigget på dvs. internathjemmesider, og der er jo tonsvis af kønne katte som alle lyder dejlige, der står og mangler et hjem.
Kan man bare komme ud til internatet til et uforpligtende kig, og få en god snak med jer der kender misserne? For jeg tror vi har meget at spørge om. :ups:
Og er det muligt at finde en kat hos jer fx., der måske vil kunne gå som indekat?

Jeg håber det er ok, at jeg spørger her? :slight_smile: