I aftes var der tilsyneladende bestyrelsesmøde i “de rødes klub” hos os
Der var afbud fra et par stykker, men skulle jeg sidde med som sekretær i sofaen så var det nok godt det samme :høhø:
I aftes var der tilsyneladende bestyrelsesmøde i “de rødes klub” hos os
Der var afbud fra et par stykker, men skulle jeg sidde med som sekretær i sofaen så var det nok godt det samme :høhø:
Øj det møde ville jeg gerne have været med til! Røde katte
Ihh hvorfor ser der ikke sådan ud i vores sofa Vores sofa er helt magen til, men alle misserne mangler altså :ihhaltsåå: Vores sofa er under kraftig overvejelse til en udskiftning. Men lå der sådan en dejlig bunke i den, måtte den for min skyld gerne bliver her i de næste mange år
Super dejligt billede nøj hvor de bare ser ud til at råhygge. Er fuldstændig pjattet med bunkebilleder
Hvor er det et godt billede…
Mon de lægger planer for verdensrevolutionen? :høhø:
[QUOTE=En forhenværende bruger;1099607]I aftes var der tilsyneladende bestyrelsesmøde i “de rødes klub” hos os
Der var afbud fra et par stykker, men skulle jeg sidde med som sekretær i sofaen så var det nok godt det samme :høhø:[/QUOTE]
Blev der vedtaget noget?
Den bunke vil jeg godt have
Nej, hvor er de bare skønne!!
Jeg er også blevet vild i de røde siden vi fik Saffi for et år siden.
Nej hvor er de skønne!!
Jeg er også blevet vild med de røde
Jeps, at jeg skulle fise i seng og lade dem få hele sofaen
The Red Headed League!
Det er simpelt hen sådan en lækker rød bunke - godt du har dem hver dag, så kan du nå at få lov at sidde med i bunken - når nu du blev stemt i seng ved dette møde :høhø: