Rosas blære gave lige slip, i min dyne

Min yndlingsburmeser Rosa, har jo døjet med kronisk betændelse i mundhulen, og har fået fjernet slle sine tænder, det hjalp da på hendes smerter, men hun skranter stadig, og får dagligt medicin ( et eller andet Ruhnau har blande til hende) .

Hendes øjne løber dog stadig meget.

Nå, men helt urelateret til det, tror jeg, ligger Rosa i min dyne til morgen, vi nusser og putter, og jeg står op. Da Rosa hopper ned, er dynen under hende gennemvædet af urin. Ikke bare en lille hovsa, men en hel sø, som om blæren bare have givet slip.

så nu skal vi selvfølgelig til dyrlægen, jeg regner med blodprøver for at checke organerne, hvad tænker i? Hun savler også lidt, men det gør hun jo ind imellem

Jeg har givet hende noget smertestillende, just in case.

hvad er der mon galt med min lille mes ;(

Jeg får FYSISK ondt i min krop, når mine små dyr ikke har det godt, jeg bliver overdrevent bekymret!

Hun har bare været igennem så meget den mes! Jeg elsker hende, og hun er kun 9 år gammel, det er ingen alder for en mes!

Håber vi kanfå en hurtig tid til hende.

Aner ikke, hvad der kan være galt, men rigtig god bedring med hende - hun har godt nok ikke haft det nemt på det sidste. :frowning:

Fingers crossed!! :kryds:

Åh Rosa-pigen! :kryds: for at dyrlægen kan hjælpe hende og at hun snart får det bedre.

God bedring. Kender alt for godt følelsen når ens missebørn er dårlige

God bedring med den unge dame :smiley:

rigtig god bedring, håber du kommer med en opdatering når du får overskud. For sikke da en morgen. kan godt forstå din bekymring

Har du været af sted med hende?

Den bredspektrede prøve er helt klart vejen frem!
Giv os endelig en opdatering når du har været afsted med lille Rosa :love2:

Håber det er gået godt hos Dr. Dyr Helle ?

Ahmen hun er i fin fin form!! Jakob var nede med hende hos ABC i går.Hun blev undersøgt i hoved og mås, hevet og strukket og og jeg skal komme efter dig. Det var en yderst grundig undersøgelse siger han.

Bedste bud fra dyrlægen var, at hun var blevet forskrækket, hvilket ikke er ualmindeligt med en OSH og en petterskalle som konstant er i drillehumør.

Jeg forestillede mig jo det værste! Men hun er helt sig selv, frisk og glad og fræk som altid, så faktisk ved jeg ikke, hvad der skete i dynen, men en forskrækkelse er et godt bud.

Forskrækket blev jeg godt nok også da!

Hvor er det en dejlig opdatering, Helle!