Rosina Wachtmeister smykker, udsalg

Godt at I havde en god tur Tigerdyr men det var da lidt ærgeligt at Fru Tonya ikke fik valgt et smykke.

Jeg håber, da hun når at få det på selve dagen. Der er jo kun 3 dage til jeres årsdag for forlovelsens og kun to dage til at få det hjem i.

[quote=Mai;355013]Godt at I havde en god tur Tigerdyr men det var da lidt ærgeligt at Fru Tonya ikke fik valgt et smykke.

Jeg håber, da hun når at få det på selve dagen. Der er jo kun 3 dage til jeres årsdag for forlovelsens og kun to dage til at få det hjem i.[/quote]

det når hun ikke at få:thumbdown:

Johnny…Tonya kan nå det endnu.

Går I ind på www.Rikki Tikki Shop.dk bestiller i det blot der.

Jeg kan fortælle, at smykkerne er endnu flottere end på papiret.
Sådan er det sædvanligvis ikke med de fleste ting;
men her gælder det. :hjerte: :hjerte:

[quote=Mona Jensen;355017]Johnny…Tonya kan nå det endnu.

Går I ind på www.Rikki Tikki Shop.dk bestiller i det blot der.

Jeg kan fortælle, at smykkerne er endnu flottere end på papiret.
Sådan er det sædvanligvis ikke med de fleste ting;
men her gælder det. :hjerte: :hjerte:[/quote]

ja, men vi bestiller først på onsdag, så hun må vente og det vil hun osse gerne.
jeg ved at smykkerne er utrolig smukke osse i virkeligheden, har jo set dit smukke rosina smykke og vi har set dem i butikker osse.

Så må de berømte ord jo være gældende: Det er tanken der tæller og hun får jo smykket senere hen.

Kan du ikke lige forklare min mand om det der med kvinder og smykker. Han forstår det åbenbart ikke helt. :frowning:

Du kan evt. lige vise ham dette her link:

Smykker til kvinde online hos Chanti :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Håbede jo lidt at jeg fik den, nu når vi skulle have været “gift” her den 1 maj, men den er også ok som “forlovelsesgave” - for vi blev jo aldrig forlovet i sin tid.

Ih for filan da - øh er lige blevet 20år her d 14/3 …
:wink:

[quote=NamNamp;355020]Ih for filan da - øh er lige blevet 20år her d 14/3 …
;)[/quote]

Jamen tillykke med det. Hmm. ingen smykker i gave??? Kan jo nåes endnu:tihi:

[quote=Mai;355019]Så må de berømte ord jo være gældende: Det er tanken der tæller og hun får jo smykket senere hen.

Kan du ikke lige forklare min mand om det der med kvinder og smykker. Han forstår det åbenbart ikke helt. :frowning:

Du kan evt. lige vise ham dette her link:

Smykker - Spar op til 70 % på Smykker - Chanti.dk :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Håbede jo lidt at jeg fik den, nu når vi skulle have været “gift” her den 1 maj, men den er også ok som “forlovelsesgave” - for vi blev jo aldrig forlovet i sin tid.[/quote]

jooooo, det ku være sjovt at gi ham det link, han ville nok bare kigge på det og sige hmmmm :høhø:

grunden til at først bestiller onsdag el senere er at tonya ikke ka finde ud af hvilket et hun vil ha, så det går hun og tygger lidt på:høhø::slight_smile:

Ups… Nu kom jeg altså til at bestille et… Fra mig til mig… kæresten ville sgu ikke give, og så måtte jeg selv punge op… Bestilte den der hænger i halen… Synes simpelthen den var alt for sød og flot til blot at ligge på et lager :smiley:

Jeg mener, at det er Sussie, der har den.
Du kan godt glæde dig.
Den er rigtig flot.

Charlotte Oeh. og jeg har det samme - vi er vilde med vores. :yatta::yatta:

[quote=Johnny;355023]jooooo, det ku være sjovt at gi ham det link, han ville nok bare kigge på det og sige hmmmm :høhø:

grunden til at først bestiller onsdag el senere er at tonya ikke ka finde ud af hvilket et hun vil ha, så det går hun og tygger lidt på:høhø::)[/quote]

Og jeg behøver slet ikke betænkningstid kan du hilse ham og sige. Jeg er ikke det mindste i tvivl om at det skal være lige præcis den ring.

Han har lige fået 13000 tilbage i skat så…

Sjovt nok så er han ikke “nærig” da jeg ønsker mig nyt køkken eller et nyt badeværelse (det er han pt. i gang med nu oppe i huset ) men smykker…Han mener i ramme alvor at jeg har alt alt for mange. :thumbdown:

Det begreb eksisterer slet ikke når det gælder smykker!

Jeg har lige sendt linket til manden,syndt hvis han ikke kan finde på en gave til min fødselsdag:tihi:

Tine

[quote=Mai;355032] men smykker…Han mener i ramme alvor at jeg har alt alt for mange. :thumbdown:

Det begreb eksisterer slet ikke når det gælder smykker![/quote]

Manglende gen…:frowning:
Forekommer oftest hos mænd…

så blev der endelig langt om længe bestilt lidt smykker til fru tonya.

det blev en halskæde med ved vedhæng og en broche.

[quote=Johnny;365684]så blev der endelig langt om længe bestilt lidt smykker til fru tonya.

det blev en halskæde med ved vedhæng og en broche.[/quote]

Hvor er hun heldig :thumbup:

S*** havde helt glemt alt om denne tråd. Finn sagde at jeg skulle købe det smykke som jeg gerne ville have og det kunne så blive gemt indtil jul :høhø:

Må lige kigge lidt på det imorgen :slight_smile:

[quote=birtheras;365707]S*** havde helt glemt alt om denne tråd. Finn sagde at jeg skulle købe det smykke som jeg gerne ville have og det kunne så blive gemt indtil jul :høhø:

Må lige kigge lidt på det imorgen :)[/quote]

Der er da længe til jul???

:tihi::tihi::tihi::tihi: