Rosina Wachtmeister smykker, udsalg

Fandt et sted hvor der er store penge at spare på smykkerne fra RW

http://www.rikkitikkishop.dk/rosina_wachtmeister_smykker-c-320_185_187.html

Tusind tak Felis. :wehuu: Jeg har dette; men jeg er vild med Rosina Wachtmeister.
Jeg må have et halssmykke mere…

tak for et fantastisk link - jeg må på indkøb :slight_smile:

Hilsen fra Jane :pote:

Det link kan vist hurtigt blive en dyr fornøjelse :fløjte:

Wee, hvor fedt. Så vil jeg ind og kigge. Har længe ville have et men har bare ikke fået det købt, da det bare er for dyrt til mig. Havde lidt håbet min kæreste vil købe et til mig, men så snu er han vist ikke!

jeg skal ihvertfald ha købt noget der, fru tonya og jeg har 10 års forlovelsesdag den 1 april:)

Så kunne du jo passende købe et af dem med to katte så de repræsentere Trixie (stavet rigtigt?) og Duffy og fra dig selv en lille ring måske så du kunne komme ned på knæ. 10 års prøvetid må da være rigeligt:p

Tillykke, lidt før tid, til jer begge.

[quote=Mai;353375]Så kunne du jo passende købe et af dem med to katte så de repræsentere Trixie (stavet rigtigt?) og Duffy og fra dig selv en lille ring måske så du kunne komme ned på knæ. 10 års prøvetid må da være rigeligt:p

Tillykke, lidt før tid, til jer begge.[/quote]

hallo do, du er da vist bagud af dansen, vi har altså været gift i snart 3 år.:p:p og du var endda en af dem der ønskede tillykke, men ok du er jo osse en ældre syg kone:p:høhø:
men ellers siger jeg tak for lykønskningen:):tak:

Hmm . . . .tid til bryllup snart…så. Tillykke

Nå - læste lige dit svar længere oppe…mente nu også i VAR gift :tihi:

[quote=Johnny;353379]hallo do, du er da vist bagud af dansen, vi har altså været gift i snart 3 år.:p:p
men ellers siger jeg tak for lykønskningen:):tak:[/quote]

:tihi: Ups.:sorry:

Nå men min mand og jeg havde da tid hos præsten for at blive gift den 1 maj kl. 11.00, da det er vores bryllupsdag, så du kan vel også fri igen ikk?

Vi har dog aflyst det igen i denne uge, da Dianas søster skal konfirmeres den dag og vi vil altså have ungerne og børnebørnene med, også selv om det ikke er et “rigtigt” bryllup!

Vi har så aldrig været forlovet, men min mand fejer…eller sørger han mon??? Hmm, nå men jeg får under alle omstændigheder blomster hvert år, på den dato hvor han friede. Han har nemlig den fejlopfattelse, at jeg har smykker nok:(.

Nu har jeg jo det helt store skrud.
Skal I ikke snart giftes.
Så jeg kan få det der tøj på igen…:tihi:

Det halssmykke der hedder ‘‘Angelo’’ ville helt sikkert klæde min hals … jeg bliver 45 om ca. 3 måneder HINT HINT :fin:

Hvem bliver inviteret :stuck_out_tongue:

Jeg skriver gerne til dem…
Enig… det vil klæde din hals…

[quote=Mona Jensen;353501]Hvem bliver inviteret :stuck_out_tongue:

[/quote]

Sjovt nok, har det udelukkende været kattefolk der har været med til at fejre mig de sidste par år … man skulle tro at jeg ikke kendte andre :S

[quote=Mona Jensen;353395]Nu har jeg jo det helt store skrud.
Skal I ikke snart giftes.
Så jeg kan få det der tøj på igen…:tihi:[/quote]

som sagt har v i jo været gift i snart 3 år , men for din skyld ka vi da godt “lege” bryllup, så du ka få det store skrud på igen:p

Ja…det gør vi, så kan jeg vie jer nede ved vandet iført mit fine tøj.
Når I kommer på besøg…:stuck_out_tongue:

Kan du ikke få dine søde børn til at skramle sammen til det?

:thumbup::thumbup::thumbup:

Hov hov, hvad med mig, Anton & Bette? :uha:, vi er ikke kattefolk :tihi:

ja gæt så lige hvem der kørte op til hadsund idag for at købe sådan et rosina smykke, jeps det gjorde vi, havde fortalt fruen at jeg ville gi hende et smykke, men at hun selv skulle vælge.
de har inge fysisk butik, og fra adressen er der nul salg til private, så vi måtte kører hjem med uforrettet sag.
i det mindste fik vi en dejlig tur ud af det:thumbup: