Roskilde Dyrskue 2012

:frowning:

.

[QUOTE=PiaR;811883]Sakset fra siden:
Der udleveres max. 2 billetter pr. bur, pr. dag, samt 1 parkeringstilladelse.[/QUOTE]

Med de priser kan det betale sig at sætte sig på 2 bure, hver dag :tihi: Måske skulle jeg gøre det :?

Roligt nu, vi finder ud af det med de billetter. Grunden var at der var nogen der hamstrede lige vel rigeligt.

Tak Dorte, det er jeg glad for at høre. Eller, ja du ved hvad jeg mener :høhø:

:tak: Dorte :slight_smile:

Så tilmeldte jeg 2 bure lørdag og søndag :slight_smile:

Bliver helt underligt og skal komme på dyrskuet som udstiller, og ikke være med i udvalget :slight_smile: Det bliver nu nok meget lækkert :slight_smile:

Mon jeg skulle se om bageknappen på min ovn virker endnu. Der skal jo kagekur til hvis nogen skulle komme i nærheden af nogen med 4H :høhø:

[QUOTE=Quivive;812039]Så tilmeldte jeg 2 bure lørdag og søndag :slight_smile:

Bliver helt underligt og skal komme på dyrskuet som udstiller, og ikke være med i udvalget :slight_smile: Det bliver nu nok meget lækkert :slight_smile:

Mon jeg skulle se om bageknappen på min ovn virker endnu. Der skal jo kagekur til hvis nogen skulle komme i nærheden af nogen med 4H :høhø:[/QUOTE]

God ide, vi kan da ikke mangle kage … slet ikke søndag :savle:

Må se om jeg kan finde mere end en bagekanp på min ovn, så der kan være kage både lørdag og søndag :slight_smile:

Bare husk at gær ikke tåler frost :tihi::tihi::tihi:

Det ku jo være man skulle se om der er nogen der kan samle mig op, så jeg kan komme med…

er det som almindelige udstillinger med bedømmelse eller er det rent hygge for puplikums skyld?
Rikke

Så nøjes med med bagepulver, det ved jeg hvad er :slight_smile:

[QUOTE=nouredin;812074]er det som almindelige udstillinger med bedømmelse eller er det rent hygge for puplikums skyld?
Rikke[/QUOTE]

Det er en kattefremvisning, så der vil ikke være bedømmelser. Der vil være en Fife dommer som laver race præsentationer hver dag af de racer som er tilstede.
Så det er mega meget hygge :slight_smile: Og et helt andet publikum end dem der normalt kommer på udstillinger.

[QUOTE=Quivive;812082]Det er en kattefremvisning, så der vil ikke være bedømmelser. Der vil være en Fife dommer som laver race præsentationer hver dag af de racer som er tilstede.
Så det er mega meget hygge :slight_smile: Og et helt andet publikum end dem der normalt kommer på udstillinger.[/QUOTE]

Og det er kun dig der håndterer katten.

Uhh jeg ville gerne tilmelde men da jeg ikke aner om jeg lige har været under kniven der forinden eller det er omkring der jeg skal så kommer jeg som publikum i stedet for, så bliver først næste år igen at jeg får min debut som udstiller på dyrskuet :slight_smile:

Jeg har tilmeldt til lørdag og søndag, glæder mig rigtig meget :slight_smile: Vi var afsted sidste år, men selvom jeg var der fra 8-20 syntes jeg stadig ikke at jeg fik set det hele :tihi:
Så nu prøver vi to dage, jeg har jo også 5 bobbe lob killinger der skal vises frem, og hvem ved måske sniger der sig også en lille bimse med :slight_smile:

Jeg synes det er flot der på nuværende tidspunkt er 14 forskellige racer tilmeldt :thumbup::thumbup:

Glæder mig til at se jer alle.

Nu har jeg tilmeldt to dobbeltbure lørdag og søndag - jeg tror det er første gang i årevis ( nogensinde ???) at jeg ikke (kan) komme alle 3 dage. Møj ærgerligt - men en gang imellem så MÅ man altså arbejde :yikes::tihi:

Men om alt går vel så skulle der komme både det ene og det andet fra mig :tihi: ( aby og somali) :høhø:

Jeg glæder mig som sedvanligt.

Det er da også helt vildt! Jeg ved, jeg kommer med KOR - og en bekendt kommer med DRX - hvilke andre racer kommer:?

Der kommer BRI, RAG, SNO, NFO, ABY, SIB, KOR, SOM, PER, KBL, MCO, DRX, SBI, EUR, BUR og BML så en god blanding.