Roskilde Dyrskue 30maj-01juni

Så er det ved at være sidste chance for tilmelding til 20års Jubilæet for Racekatte på Roskilde Dyrskue. Læs mere på www.mis-dyrskue.dk.
Få nogle hyggelige dage med skønne katte og masser af besøgende - og så lige chancen for at se mere på andre dyr !
Hilsen og måske på gensyn, Udvalget for Racekatte på Roskilde Dyrskue. :smiley:

Tak for en RIGTIG hyggelig dag i går…

Vi fik da godt nok snakket med en masse rare folk som virkelig var interesseret i at høre om de forskellige racer. Det var bare SÅ synd at der ikke havde været en eneste MCO som publikum kunne se og høre om… Men jeg håber da på jeg fik dem overtalt til en rød Birma istedet nu hvor når MCO folket ikke var mødt op :høhø: :p:tihi:

Hvor ser det bare hyggeligt ud :smiley:

[QUOTE=Lord Byron;1180036]Tak for en RIGTIG hyggelig dag i går…

Vi fik da godt nok snakket med en masse rare folk som virkelig var interesseret i at høre om de forskellige racer. Det var bare SÅ synd at der ikke havde været en eneste MCO som publikum kunne se og høre om… Men jeg håber da på jeg fik dem overtalt til en rød Birma istedet nu hvor når MCO folket ikke var mødt op :høhø: :p:tihi:

[/QUOTE]

Og du fik et billede hvor der ikke var ret mange mennesker i hallen, men ok der var færre søndag end de andre 2 dage

Det var det bestemt…

Her er Arthur til Race fremvisning…

hehe… ja det blev man jo næsten nød til ellers kunne man jo ikke hvad der der var på billederne udover mange mennesker :wink:

Hihi det var mig med cremebimsen Conrad, som kom forbi og hilste på dig og Arthur i går :smiley:

nææ hvor hyggeligt, ja man møder ofte folk so man ikke vidste også er aktiv herinde :wink:

Det kunne jeg forestille mig at I gør på udstillingerne ja :slight_smile:

Jeg har lagt et billede ind af Arthur under gallerier :slight_smile:
Edit: Hov det har du da set :smiley:

Eller nogen man ikke har set længe, det var så hyggeligt at snakke med dig igen Sanne

ja, tak i lige måde…

tænk at både Arthur og jeg er blev støvet af…:tihi:

Det var SÅ hyggeligt i går på dyrskuet.
Hyggeligt og meget, meget varmt :slight_smile:

[QUOTE=Lord Byron;1180062]

tænk at både Arthur og jeg er blev støvet af…:tihi:[/QUOTE]

Til i går eller efter i går :gruble:

Til i går… :D:D

men jeg er godt nok træt i dag… jeg var først hjemme på falster kl 23.47 og kl 00.00 lå jeg i min seng… kl 00.01 ZzzzZzzz…

Lille Vicuña og hendes stooore pokal :slight_smile:

Så lige en lille video fra dyrskuet Roskilde Dyrskue 2014 - #100sec - YouTube … der er måske nogle der genkender"noget"

Det er lille Kentucky som hilser på :hjerte:

Åårh var det Kentucky? Ham hilste jeg på :smelter:

Lørdags alderspræsident: Sundisk Magic Woman, som bliver 10 til september

Jeg synes også at kunne genkende Brian the Redneck i videoen. :thumbup: