Roslev dyrehospital vs. Skive dyrehospital

Jeg står og skal snart have begge mine katte til dyrelæge til deres neutralision, vaccine mm, og har fået et rigtigt godt og billigt tilbud fra Roslev dyrehospital.

Jeg kommer fra Skive, og brugte i sin tid Skive dyrehospital da Mijv skulle have fjernet brok som sad på siden af hende. Desværre var brokken retur få dage efter næsten, så derfor går jeg og overvejer om jeg skal benytte mig af dem igen eller vælge en anden dyrlæge. Men de ligger jo lige ved døren næsten, og I samme by.

Roslev dyrehospital havde jeg stor glæde af, da jeg fik Silke, foretaget ved et kejsersnit for 5 uger siden. De har givet mig et rigtig godt tilbud eftersom kejsersnittet blev foretaget hos dem.

Er forresten kun interesseret i disse to steder, da jeg ikke vil have en længere kørsel frem og tilbage til dyrehospitalet både pga. mig selv og kattene.

Men spørgsmålet er, kender I noget til begge steder og kan anbefale en af dem. For og imod?

Jeg kender begge steder, og har brugt begge steder, men det ligger jo efterhånden en del år tilbage, så meget kan have ændret sig. Så jeg tør ikke rigtig råde dig.
Hvis det var for 10 år siden ville jeg ikke være et sekund i tvivl, og dengang ville jeg til enhver tid vælge Skive dyrehospital, osse selvom Roslev omtrent lå i min baghave :slight_smile:

[QUOTE=Alice;668121]Jeg kender begge steder, og har brugt begge steder, men det ligger jo efterhånden en del år tilbage, så meget kan have ændret sig. Så jeg tør ikke rigtig råde dig.
Hvis det var for 10 år siden ville jeg ikke være et sekund i tvivl, og dengang ville jeg til enhver tid vælge Skive dyrehospital, osse selvom Roslev omtrent lå i min baghave :-)[/QUOTE]
hvem var det der havde det dengang? Hed hun Pia?

Nej, dengang var det to mandlige dyrlæger, så det har sikkert skiftet ejere i mellemtiden.

okay, så vil jeg ikke frygte Roslev. Frygter heller ikke Skive, men tænkte bare, at den eneste operation jeg nogensinde har fået lavet på mine dyr går galt efterfølgende.

okay, så vil jeg ikke frygte Roslev. Frygter heller ikke Skive, men tænkte bare, at den eneste operation jeg nogensinde har fået lavet på mine dyr går galt efterfølgende.