Royal Canin show

Dvs. rigeligt med mco?

Det ved jeg desværre slet intet om - jeg ved kun noget om burmesere og briter :). Er der evt en koordinator for MCO’erne, ellers er det nok trådstarter du skal have fat på??

Ingen idé -tihi måske er det trådstarter

Det er MCO klubben du skal have fat på for at høre om de mangler katte…

Hvordan er det med vacciner til RC show??

Citat fra første indlæg:

Praktisk info:
· Det er gratis at deltage. Burene skal sættes op og pyntes om fredagen og nedtages om søndagen efter lukketid. Hver, sætter sine egne bure op (og nedtager dem) efter gældende burplan.
· Burgardiner osv. skal selv medbringes.
· Kattene skal være i bur inden åbning lørdag og søndag, og må først hjemtages efter lukketid.
· Vaccinerede og sunde katte er en selvfølge, der er ingen dyrlægekontrol, men dyrlæger findes på stedet ved uheld og sygdom.
· Royal Canin sørger for en lille foderpose til hvert bur til dagen. Grus skal selv medbringes.
· Gratis indgang til ”Royal Canin showet” begge dage for ejerne af de deltagende katte.
· Foderpræmier kan vindes ved de publikums-konkurrencer der løber af stablen i løbet af dagen.

Tak Mette… Ja, der kunne jeg jo have åbnet mine øjne.

Det er fordi vi er igang med at få Bamse og Basil til at få vaccine på samme tid, og kan ikke lige huske hvordan det er med vaccine på dem nu… Men tror altså de begge er dækket ind!

De er jo voksne katte, så det skal være meget længe siden sidste vacc. hvis de ikke skulle være dækket ind:)

Sig til hvis du kan en af dagene, så er vi glade, jo flere forskellige farver jo bedre.
Marina

Min kæreste er ikke så villig til at svare om han gider… Han er bange for at jeg vil snakke kat hele dagen, og der har jeg jo selvfølgelig sagt at det sleeeet ikke kommer til at ske… Hmm…

Men han svarer i aften :slight_smile:

[quote=Bamse;373364]Min kæreste er ikke så villig til at svare om han gider… Han er bange for at jeg vil snakke kat hele dagen, og der har jeg jo selvfølgelig sagt at det sleeeet ikke kommer til at ske… Hmm…

Men han svarer i aften :)[/quote]
Han kan jo bare tage på shoppping i gågaden, en tur i zoo, se på de mange hundeshows udenfor, deltage i terrænmarathon i området (lørdag), mulighederne er mange :ok:. Ellers kan du jo også bare selv køre afsted, kattene ligger jo bare i kassen og sover. Min mand gider heller ikke med - og så er det jo egentlig også lige så sjovt at komme afsted selv :tihi:

Det der mrathon kunne nok være sjovt for ham! Jeg gider ikke tage afsted selv. Hvis jeg skulle køre så langt, eller finde vej ville jeg blive tosset :slight_smile:

Pssst… der er motorvej helt til Odense :høhø:, det er let at finde - tror jeg - i følge krak. Er der mon ellers andre du kan køre med?

Mon ikke der er rigeligt med MCO’er :wink:

… Hmm, motorvej… Har lidt et kompleks om det endnu efter vi kørte galt! Desværre! Men han plejer at være nem at overtale bare han lige får lidt tid :slight_smile:

Nå for søren, det viste jeg ikke, så kan jeg sagtens forstå dig :inlove:.

åh laina - vidste ikke du pønssede på at skulle afsted. hvis du kommer hertil skal jeg nok køre resten af vejen. dso (vores specialklub) mangler nemlig katte, men der er ikke nogen der kan have mig med:thumbdown:
lover at køre pænt :slight_smile:

Jeg kan godt køre når der er andre med. Det er bare når jeg kører alene at jeg bliver små paranoid. Jeg spørger lige Per om jeg så må låne bilen… Kunne da også være hyggeligt!

Ih, det lyder da hyggeligt :slight_smile:

Så kommer mig og Kira også!! :slight_smile:

Hvor hyggeligt :ok: