Royal Canin Urinary S/O? For altid?

Så siger man: "Jeg er ked af, at du opfattede det som flabet eller negativt skrevet. Det var ikke meningen. "

[QUOTE=Sim-Sim;1258326]Jeg synes så heller ikke, at min kommentar var flabet.:slight_smile: Der er vist gået lidt inflation i bemærkningen om, at mit indlæg var flabet…nogle herindefra skrev i går på min private mailkonto “at det altid er de samme personer, der kommenterer negativt på dine indlæg”.

Der er også andre sider med kattefoder, ogsa RC Veterinary diet og Hill’s Prescription Diet og alt muligt andet, for den sags skyld - jeg kan ikke lige huske firmaernes navne - den ene er noget med “vio-vet” …jeg tror, du kan finde dem ved at google - de er begge engelske.[/QUOTE]

Så kom navnet på den anden side lige til mig - chemist direct. :slight_smile:

Thilde - har du læst mit indlæg nr 6 - på det foder, RC Renal vådfoder, jeg har købt meget af i nogle år nu, sparer jeg 900 kr pr måned, ved at købe det på zooplus.de.

Jeg kan spare det samme beløb på medicanimal.com og petmeds.co.uk, jeg har lige lavet regnestykket på de 2 sider også - en besparelse pr år på 10.800 kr - dét er mange penge i min verden.