Rule # 1.. you do not talk about

Hvor er de søde!! Ib forsvarer nullerputen…men Stevie fik den til sidst…:tihi:.Hehe.
Har de kun den ene nullerput at deles om?:slight_smile:

[QUOTE=Eva;732640]Hvor er de herlige - og Stevie har da aldeles glemt, at han syntes Ib var både dum og grim til at begynde med. :høhø:
Hvis du spørger ham nu, så var det HANS idé at Ib skulle flytte ind, det havde I mennesker intet at gøre med.

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Selvfølgelig var det Stevies ide. Katte er heldigvis i visse sammenhænge velsignet med en meget dårlig hukommelse :wink:

[QUOTE=Apollo;732655]Hvor er de søde!! Ib forsvarer nullerputen…men Stevie fik den til sidst…:tihi:.Hehe.
Har de kun den ene nullerput at deles om?:)[/QUOTE]

Hehe næh de har faktisk 5. Plus to tæpper, tre hængekøjer og en foret kurv. Og lammeskindene på akvariet. MEn det som andre har er ALTID det bedste.

Men lige dér var det altså Ibs fort, og det skulle forsvares GG

Jamen det var jo den klassiske “Katte fjoller rundt i hele og halve timer. Mennesket henter kamera. Katte finder ud af at de bli’r filmet og lægger sig til at sove” -og det blev lidt … tyndt L så derfor GG

:lol: hæhæ, know that feeling. Herhjemme ender sådan en situation i “gider du godt lige skride… jeg sidder lissom og vasker mig ikk” og mennesket går efterfølgende bandende væk med kameraet.

Ham der Ib er en frækkert… elsker sådanne film. Og Stevie … suk :wehuu:

Kæft, ham Ibbermis er fræk. Der gives godt nok bøllebank for alle pengene

Ib, det tynde gespenst, han er godt nok dejlig!

… Og godt at se, at kattene også tæsker hinanden hjemme hos dig. :høhø:

Mine to birma piger praktiserer også Fight Club i foruroligende voldsom grad en gang i mellem. :S

Der er nogen der har glemt at fortælle dem, at pige-misser altså kun leger tagfat …

Nogen gange kan jeg blive liiidt urolig, når den ene ligger med bugen i vejret og den anden står lænet ind over, med kæber, der har et godt tag i den andens strube …

Men det er øjensynligt helt normalt. :tihi:

[QUOTE=MissPil;732943]

Nogen gange kan jeg blive liiidt urolig, når den ene ligger med bugen i vejret og den anden står lænet ind over, med kæber, der har et godt tag i den andens strube …

Men det er øjensynligt helt normalt. :tihi:[/QUOTE]

Ja, katte kan holde til en del. Og de har ret godt styr på at bide uden at bide for hårdt. Heldigvis.

Vores gamle katte kunne vi osse sagtens lege “slåskamp” med, med hænderne. Det skete da man fik en ridse fra en klo, men det var yderst sjældent. Og de har ALDRIG bidt igennem huden på os. De ved åbenbart lige nøjagtigt hvor hårdt man kan bide uden at det går galt.

Men det ser vildt ud :slight_smile: Jeg går dog ud fra at når de kommer tilbage efter mere af samme skuffe, så er det sjov og ballade :slight_smile:

Du skal være glad for, at jeg ikke lige skal til Århus foreløbigt. Ellers var du en Ibber-mand fattigere :muhaha:

:uha: Krammer Ib Han er miiiiin! :lol:

Og dejlig! Men det er de nu allesammen på hver deres måde. Heldigvis :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;732956]:uha: Krammer Ib Han er miiiiin! :lol:

Og dejlig! Men det er de nu allesammen på hver deres måde. Heldigvis :)[/QUOTE]

Det er kun indtil, at jeg har været forbi :tihi:

sætter sikkerhedskæder på døren og finder et sted man kan skjule en Ib Det er godt han er så lille endnu. Jeg må jo ha’ ham i lommen indtil du er gået L Så han ikke ligger i DIN lomme :wink:

Jeg tager bare min Dyson med, så kan jeg “suge” ham ud under døren :lol: :lol:

:juhu::juhu::juhu:Jaaaaaaa, endelig fik vi lov at se Fight Club! Altså jeg er jo pjattet med Brad Pitt i den originale film, men som Copy CAT er PiratIb SLET ikke til at stå for! Nåå ja og hans buddies, selvfølgelig:klapper:

Hahaha nok er han tynd, men ikke SÅ tynd :wink:

Hehe måske sku’ han ha’ navneforandring til Robert Paulsen?

Jeg har set filmen en del gange, det er en af Alex’ yndlingsfilm (og yndlingsforfattere…) og hver gang synes jeg stadigvæk den er … mærkielig L Meget god… men mærkelig!

HaHaHa!.. Hvor skønt!!.. Jeg lagde lige mærke til, at der jo mellem billederne i filmen bliver kysset helt vildt! :wink: :smiley:

Pibrat?..

[QUOTE=TrekkieGrrrl;733131]Hahaha nok er han tynd, men ikke SÅ tynd :wink:
[/QUOTE]

Kald lige dén kat for tynd én gang til :klapper:

TØnd ja, men ikke tynd! :stuck_out_tongue:

Pibrat :tihi:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;733511]Kald lige dén kat for tynd én gang til :klapper:

TØnd ja, men ikke tynd! :stuck_out_tongue:

Pibrat :tihi:[/quote]

Han er ikke tynd, nej. Men han er sgi da heller ikke TYK! Hvis han er tyk så er Stevie fed. Og Ozzy klar til en Gastric Bypass… :uha:

Ib er slank. Ikke at han ikke æder s man må undre sig over at han ikke for længst er eksplumderet… men tyk er han ikke!

Pibrat :klapper:

Jeg kan nu stadig osse godt li’ Prins Ib (det var der endda en … pizzabar/restaurant ting i Aalborg der hed… men den er vist lukket… de havde ellers nogle gode pizzaer)

(Prins Ib skal udtales for de tungnemme :wink: )

måske jeg skal lave en lille kattekongekrone til ham… L

Hvor er de altså skønne :slight_smile: