hold da op det lyder som en rigtig fair pris
Ved min dyrlæge i Aalborg kan man nemt slippe 600,- bare for sundhedstjek og vaccine i sig selv - og det er jo så på klinikken!
hold da op det lyder som en rigtig fair pris
Ved min dyrlæge i Aalborg kan man nemt slippe 600,- bare for sundhedstjek og vaccine i sig selv - og det er jo så på klinikken!
Det var godt nok lidt af en københavnerpris
Jeg gav 900 kroner for vaccination og sundhedscheck af 3 katte, inkl. kørsel, hos Anna Cramer, så det er helt sikkert synd for Maria-Amalie, at Anna Cramer ikke kører i Næstved - for hun er ikke tilsvarende mindre kompetent
[QUOTE=Temple Bar;637829]Det var godt nok lidt af en københavnerpris
Jeg gav 900 kroner for vaccination og sundhedscheck af 3 katte, inkl. kørsel, hos Anna Cramer, så det er helt sikkert synd for Maria-Amalie, at Anna Cramer ikke kører i Næstved - for hun er ikke tilsvarende mindre kompetent :)[/QUOTE]
Hernede ville jeg også komme op på de 600kr for sundhedstjek og vacc på en dyrlæge klinik… Så jeg er lykkelig for prisen hos den mobile dyrlæge Og ikke mindst, at Oliver kan blive undersøgt ordenligt uden at nogen skal være bange for at komme til skade eller at Oliver bliver rædselslagen…
Det er helt klart det vigtigste for mig…
[QUOTE=Temple Bar;637829]Det var godt nok lidt af en københavnerpris
Jeg gav 900 kroner for vaccination og sundhedscheck af 3 katte, inkl. kørsel, hos Anna Cramer, så det er helt sikkert synd for Maria-Amalie, at Anna Cramer ikke kører i Næstved - for hun er ikke tilsvarende mindre kompetent :)[/QUOTE]
Ja de ved sq godt hvad de skal tage for det i City Syd!
Også en af grundene til, at jeg flytter kattene til Pia Bisgaard nu!
Hun er over 400,- billigere på 2* vaccine, rabies og pas ift City Syd dyrehospital - som er billigere end Aalborg dyrehospital
Fuldstændigt sindsyge priser de holder sig i Aalborg :S
i det mindste betaler jeg aldrig ret meget for mine gnavere, når jeg er inde med dem hos city syd fordi det er så ofte det er vist mere symbolske beløber jeg betaler for dem
Jeg har også prøvet den rullende dyrlæge fordi vores bil var på værksted og desværre må jeg sige at han er meget dårlig til at vacc. kattene, stikker dårligt og han har et dårligt tarv på kattene, når man tænker på at han faktisk kun vacc. så er det dårligt at han ikke kan stikke bedre, og ivørigt var han også ved at træde på en af mine små killinger…
Du godeste… det lyder da ikke videre betryggende…
[QUOTE=PiaB;637810]hold da op det lyder som en rigtig fair pris
Ved min dyrlæge i Aalborg kan man nemt slippe 600,- bare for sundhedstjek og vaccine i sig selv - og det er jo så på klinikken![/QUOTE]
Det koster det altså de fleste steder - og mange steder mere. En af mine købere har lige givet 1000 kr for sundhedstjek og 1 vaccine+ chip i Grenå
Gisp!
hold op jeg er glad for, at have fundet ned til Pia Bisgaard så!
Ja de ved sgu godt hvad de vil ha for det…. Og det tager som regl kun 15 min i alt…