Ja som titlen for tæller ja så fylder husets rullepølse år i morgen hun bliver 4 . Lige nu ligger hun fredelig ved siden af mig og snorker dybt . Men hun er husets rullepølse , diva og herskerinde som føre en promper pote , man skal ikke undervudere hende pga af hendes blide ydre
Men jeg elsker bare denne pige så meget
Også når hun driver mig til vanvid med hendes slikkeri , denne særhed som hun har givet videre til alle hendes børn , nogle gang er jeg sku helt hudløs:tihi:
Ak i skal ikke snydes for et billede af rullepølsen min skønne pige India Wilkens
Tillykke til India Rullepølse …skønt navn
Tillykke med Indianusen.
Hvor er hun dog smuk - sikke en flot øjenfarve til hendes pelsfarver.
[QUOTE=Jane K;561937]Tillykke med Indianusen.
Hvor er hun dog smuk - sikke en flot øjenfarve til hendes pelsfarver.
[/QUOTE]
Tak
Ja jeg elsker bare hendes øjne farve , og det intense blik hun kan sende en .
Ethvert hjem har brug for en fast hånd. :cool2:
Tillykke, smukke mis. :fløde1::fløde1:
Stort tillykke til den dejligste rullepølse jeg nogensinde har set
Hilsen Lisbeth
Tillykke til smukke, dejlige India - håber jeg snart kan få lov at nusse dig igen
Tillykke med din KatteDronningen imorgen .
Jamen også et stort tillykke herfra med dagen imorgen rullepølse
Håber du bliver super forkælet af din moar
[QUOTE=•~ Rikke ~•;561970]Jamen også et stort tillykke herfra med dagen imorgen rullepølse
Håber du bliver super forkælet af din moar
[/QUOTE]
Desværre er vi på udstilling i morgen . Men i nat når vi står op tager vi nogle rejer op ind i køleskabet .Så kan hun når vi kommer hjem holde hof for hendes undersårter med rejer ogdet sidste tun fra vores salat Og jeg tror også at hendes to døtre Gazardiel aka Fie Mie og Shout by Lulu finder lidt godt på udstillingen i morgen til deres moar
Jamen Britta du du må jo bare kigge forbi en gang , du ved jo at du altid er velkommen , og India er altid klar til en nusser tur.
Stort tillykke med imorgen til den smukke smukke pige!