Jeg kom lige i tanke om et billede, jeg så på et tidspunkt. Den er godt nok strikket, men den må kunne hækles - og bruges som hule til kamintæppet
Ja, jeg var nødt til at snige mig til at sidde lidt sammen med Rune og Eva og spise en af Pias snegle, mens Lykke var væk. Så snart hun var tilbage, blev jeg “smidt ud” - bare fordi jeg havde sagt, at Muffe lignede et kamintæppe
[QUOTE=galath;1267164]Jeg kom lige i tanke om et billede, jeg så på et tidspunkt. Den er godt nok strikket, men den må kunne hækles - og bruges som hule til kamintæppet
[/QUOTE]
:klapper: - hold nu op, jeg kan godt se at jeg går glip af mange ting ved ikke at hækle og strikke :høhø: Måske engang når jeg ikke skal arbejde helt så meget, måske man kan strikke et kradsetræ eller nowet
Det er så fedt at se at det gik godt med fødselsdagen. Det er mega godt lavet det hele. Jeg ville ønske jeg havde været der, men jeg var sengeliggende søndag
Jeg er nu inspireret til at lave et Doctor Who bursæt. Når nu det er så skidesvært at finde girafstof, der ikke er plys.
[QUOTE=Shana;1267215]Det er så fedt at se at det gik godt med fødselsdagen. Det er mega godt lavet det hele. Jeg ville ønske jeg havde været der, men jeg var sengeliggende søndag
Jeg er nu inspireret til at lave et Doctor Who bursæt. Når nu det er så skidesvært at finde girafstof, der ikke er plys. [/QUOTE]
HVIS det lykkes mig en dag at udstille et kuld, så skal de så meget af sted i et dr who bursæt! Især fordi jeg har 7-8 forskellige dr who temaer klar i ærmet, så det SKAL lykkes, hvis ellers det her opdræt kommer godt i gang til foråret
Wauw hvor er det flot! Hvor lang tid tog det dig dog at samle hele sættet med både dødsstjerne og lysdolk (fnis )? Og endda når det hele skulle ordnes i smug det ser rigtig gennemført ud!
Og tillykke med Rune, det lød til han fik en god dag:) Ville gerne have været der, men Albert var jo ikke helt tilfreds i Årslev, så han fik lov til at springe over…
[QUOTE=Shana;1267215]Det er så fedt at se at det gik godt med fødselsdagen. Det er mega godt lavet det hele. Jeg ville ønske jeg havde været der, men jeg var sengeliggende søndag
Jeg er nu inspireret til at lave et Doctor Who bursæt. Når nu det er så skidesvært at finde girafstof, der ikke er plys. [/QUOTE]
Mange tak Håber da, at du hurtigt var på højkant igen!
Du siger bare til, hvis du mangler fjollede ideer
Du bliver vist nødt til at udstille hver killing i deres eget bur så
[QUOTE=LineHGL;1267496]Wauw hvor er det flot! Hvor lang tid tog det dig dog at samle hele sættet med både dødsstjerne og lysdolk (fnis )? Og endda når det hele skulle ordnes i smug det ser rigtig gennemført ud!
Og tillykke med Rune, det lød til han fik en god dag:) Ville gerne have været der, men Albert var jo ikke helt tilfreds i Årslev, så han fik lov til at springe over…[/QUOTE]
Tak
Fra begyndelse til enden tog det omkring 1½ måned… Jeg kunne kun sy på tingene, når Rune ikke var hjemme, så det hele trak noget ud - især fordi jeg så pludseligt fik et vikariat, så min ‘alenetid’ om dagen totalt forsvandt. Rune troede derfor, at jeg ikke løftede en finger i omkring en uge, hvor jeg i virkeligheden lå brak for at nå så meget som muligt :klapper: