I weekenden var vi til udstilling i Middelfart, hvor Rune søndag fyldte 26. Jeg har planlagt og planlagt og arbejdet de sidste par måneder for at overraske ham. Og det lykkedes!
Det startede om morgenen, hvor jeg havde fået gave med fra både mine forældre og hans - det havde han ikke set komme, og syntes virkeligt, at det var godt planlagt
Vi kom til hallen, og Rune skulle hen til vores bur. Det kunne han ikke finde :høhø: Først gik han forbi burrækken og bagefter forbi buret, mens han stirrede undrende på der, hvor vores bur var dagen før :klapper: Da det hele gik op for ham, blev han mildt sagt meget rørt og meget glad
Må jeg præsentere: Runes Star Wars bursæt!
Buret i sit hele. Alt er syet i smug, mens Rune har været ude.
Louis elsker sin dødsstjerne
Burskiltet. Marie/Velfa fik den geniale idé, at det da var Louis Skywalker, vi havde med :klapper: Jeg fik så leget lidt påklædningsdukke med et billede. Lysdolken er naturligvis hjemmehæklet, nu jeg har fået den slags evner
Mange har været søde og hjælpsomme, så Rune blev også overrasket med kage, boller og kakao!
Rune er mindre god til at smile på billeder, men han var altså glad
Han sidder og leger med sin nye maskine foran det store kagebord.
Mange tak for hjælpen til Pernille, Pia og Christina for bagning af kage og boller! Til jer, der har udholdt al min snak om overraskelsen! Og til jer, der kom forbi buret og sagde tillykke til Rune, så han fik en fantastisk fødselsdag!