Runes overraskelse

I weekenden var vi til udstilling i Middelfart, hvor Rune søndag fyldte 26. Jeg har planlagt og planlagt og arbejdet de sidste par måneder for at overraske ham. Og det lykkedes! :smiley:

Det startede om morgenen, hvor jeg havde fået gave med fra både mine forældre og hans - det havde han ikke set komme, og syntes virkeligt, at det var godt planlagt :tihi:

Vi kom til hallen, og Rune skulle hen til vores bur. Det kunne han ikke finde :høhø: Først gik han forbi burrækken og bagefter forbi buret, mens han stirrede undrende på der, hvor vores bur var dagen før :klapper: Da det hele gik op for ham, blev han mildt sagt meget rørt og meget glad :hjerte:

Må jeg præsentere: Runes Star Wars bursæt!

Buret i sit hele. Alt er syet i smug, mens Rune har været ude.

Louis elsker sin dødsstjerne :tihi:

Burskiltet. Marie/Velfa fik den geniale idé, at det da var Louis Skywalker, vi havde med :klapper: Jeg fik så leget lidt påklædningsdukke med et billede. Lysdolken er naturligvis hjemmehæklet, nu jeg har fået den slags evner :smiley:

Mange har været søde og hjælpsomme, så Rune blev også overrasket med kage, boller og kakao!

Rune er mindre god til at smile på billeder, men han var altså glad :wink:
Han sidder og leger med sin nye maskine foran det store kagebord.

Mange tak for hjælpen til Pernille, Pia og Christina for bagning af kage og boller! Til jer, der har udholdt al min snak om overraskelsen! Og til jer, der kom forbi buret og sagde tillykke til Rune, så han fik en fantastisk fødselsdag! :kram:

1 Synes om

Skofus ønsker sig en dødsstjerne!!! (Eller måske er det mest mig der gør det :tihi:) Har du også syet den selv? Den er VILDT fed!! :thumbup:

Resten af sættet er også super fedt!

Rune er en glæde at glæde :smiley:

Super fedt og dejlig gennemført! :thumbup::thumbup::thumbup:

[QUOTE=NinaA;1266798]Skofus ønsker sig en dødsstjerne!!! (Eller måske er det mest mig der gør det :tihi:) Har du også syet den selv? Den er VILDT fed!! :thumbup:

Resten af sættet er også super fedt![/QUOTE]

Den er skam både designet og syet herhjemme :slight_smile:

Du er velkommen til at få en ‘opskrift’, men jeg nægter at sy flere :stuck_out_tongue:

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen… GE-NI-ALT :thumbup:

Og det ser tæskegodt ud i ophængt tilstand, det kan du altså godt være stolt af :ok:

Hmmm…kan man hyre dig til at hækle et lyssværd eller to til premieren på den nye Star Wars film? :ups:

Fantastisk gået :smiley:

Wow! Totalt gennemført og flot lavet :thumbup:

Og også tillykke med Rune :slight_smile:

det er måske ikke lige nu at jeg skal sige at sidste nye nummer af basserne faktisk har star wars tema

Det har det nemlig, må lige være noget for Rune :slight_smile: (At nogen kan leve uden Basserne er i forvejen en gåde…:wink: )

Hvor er det fedt!! :ok:

(Selvom det lyssværd giver mig andre associationer :tihi: )

[QUOTE=ThildeL;1266895]

(Selvom det lyssværd giver mig andre associationer :tihi: )[/QUOTE]
Smart med hæklet overtræk :høhø:
(Uden selvfølgelig at ane, hvad Thilde tænkte på … )

[QUOTE=Lykke;1266794]I weekenden var vi til udstilling i Middelfart, hvor Rune søndag fyldte 26. Jeg har planlagt og planlagt og arbejdet de sidste par måneder for at overraske ham. Og det lykkedes! :smiley:

Det startede om morgenen, hvor jeg havde fået gave med fra både mine forældre og hans - det havde han ikke set komme, og syntes virkeligt, at det var godt planlagt :tihi:

Vi kom til hallen, og Rune skulle hen til vores bur. Det kunne han ikke finde :høhø: Først gik han forbi burrækken og bagefter forbi buret, mens han stirrede undrende på der, hvor vores bur var dagen før :klapper: Da det hele gik op for ham, blev han mildt sagt meget rørt og meget glad :hjerte:

Må jeg præsentere: Runes Star Wars bursæt!

Buret i sit hele. Alt er syet i smug, mens Rune har været ude.

Louis elsker sin dødsstjerne :tihi:

Burskiltet. Marie/Velfa fik den geniale idé, at det da var Louis Skywalker, vi havde med :klapper: Jeg fik så leget lidt påklædningsdukke med et billede. Lysdolken er naturligvis hjemmehæklet, nu jeg har fået den slags evner :smiley:

Mange har været søde og hjælpsomme, så Rune blev også overrasket med kage, boller og kakao!

Rune er mindre god til at smile på billeder, men han var altså glad :wink:
Han sidder og leger med sin nye maskine foran det store kagebord.

Mange tak for hjælpen til Pernille, Pia og Christina for bagning af kage og boller! Til jer, der har udholdt al min snak om overraskelsen! Og til jer, der kom forbi buret og sagde tillykke til Rune, så han fik en fantastisk fødselsdag! :kram:[/QUOTE]

WOW, hvor er gardinet flot og lækker hule Louis har fået .
Dejligt at høre det lykkedes at overraske ham :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;1266809]Jeg har sagt det før og jeg siger det igen… GE-NI-ALT :thumbup:

Og det ser tæskegodt ud i ophængt tilstand, det kan du altså godt være stolt af :ok:

Hmmm…kan man hyre dig til at hækle et lyssværd eller to til premieren på den nye Star Wars film? :ups:[/QUOTE]

Nå, jeg regnede med, du ville bede om at få syet Tardis til Junior.

Fantastisk gennemført!
Er helt pjattet med dødsstjernen! :høhø:

Tak for rosen til mit store projekt og for lykønskningerne til Rune :blomst:

Årh, tak! Han blev meget meget glad, da han hørte, at I havde gidet at hjælpe til :hjerte: Og han er så glad for gaven :smiley:

[QUOTE=Gizzemissen;1266809]Jeg har sagt det før og jeg siger det igen… GE-NI-ALT :thumbup:

Hmmm…kan man hyre dig til at hækle et lyssværd eller to til premieren på den nye Star Wars film? :ups:[/QUOTE]

Mange mange mange tak :smiley: :smiley:

Ehm tjo tja… Det blir dyrt :stuck_out_tongue:

Måske man skulle ud og lede… :stuck_out_tongue:

[QUOTE=ThildeL;1266895]Hvor er det fedt!! :ok:

(Selvom det lyssværd giver mig andre associationer :tihi: )[/QUOTE]

[QUOTE=Skattekat;1266901]Smart med hæklet overtræk :høhø:
(Uden selvfølgelig at ane, hvad Thilde tænkte på … )[/QUOTE]

I er på ingen måde de første, der har den tanke… Forestil jer hvordan det lød, da jeg lige svingede den på arbejde :klapper:

Den har fået navnet ‘lysdolken’ :wink:

[QUOTE=Jeanette;1266902]WOW, hvor er gardinet flot og lækker hule Louis har fået .
Dejligt at høre det lykkedes at overraske ham :)[/QUOTE]

Tak!

Louis ELSKER hulen, og har brugt en stor del af i dag i den :hjerte: Hugo vil også gerne i den, så skal vist ha lavet lidt flere huler :tihi:

Bumbumbum… Det burde ku lade sig gøre :gruble:

Jeg kan så lige tilføje, at jeg med burgardinet har skaffet mig selv mere arbejde… Rune synes helt klart, at det skal laves til et dobbeltsæt :slight_smile:

Måske vi så en dag kommer afsted med Muffebacca i den anden side :wink:

Det er virkelig flot og gennemført lavet! Og dødsstjernen er fantastisk!

Dødsstjernen er supersejt lavet :slight_smile: Og når der er dømt dobbeltbur, så er vi vel ovre i at det næste projekt må blive Tusindårsfalken :slem:

Eller en Jabba the hut - hule :tihi:

Jeg siger som alle de andre feeeeeed dødsstjerne-hule :thumbup: