Rynke ER en dreng!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Tillad mig lige at komme med en totalt ligegyldig meddelelse :

Rynke ER en dreng !!

:wehu:

Ham fik et dejligt bad i dag, og da han blev frotteret tør - viste han mig sit køn - det har jeg godt nok aldrig set før.

:besvimer: :besvimer:

Enhver elefant ville blive misundelig på hans redskab - er du vimmer mand for en størrelse.

:uha::uha::uha:

Selvfølgelig er Rynke en mand.
En særdeles flot mand :klapper:

[quote=Mona Jensen;215002]Selvfølgelig er Rynke en mand.
En særdeles flot mand :klapper:[/quote]

-høhø-høhø

Ja, du kan tro at han er en mand - og nu hvor jeg er mere end sikker :uha: har jeg lige mailet til en, der opdrætter leopardskildpadder for at finde ham en kæreste.

:wehuu::wehuu:

-LOL

Hahaha! Jeg var da lige forvirret et kort øjeblik.
Jeg forbinder jo Rynke med Kira V’s lille peterbald hunkat - der netop har fået killinger :smiley: :smiley:

[quote=Eva K;215034]Hahaha! Jeg var da lige forvirret et kort øjeblik.
Jeg forbinder jo Rynke med Kira V’s lille peterbald hunkat - der netop har fået killinger :smiley: :D[/quote]

-høhø-høhø

Det kan jeg da godt forstå, men min Rynke er jo en delig HANskildpadde :uha:

:hjerte:

Tillykkke :slight_smile:

…eller hvad siger man :ups:

[quote=Charlotte Oeh.;215040]Tillykkke :slight_smile:

…eller hvad siger man :ups:[/quote]

-høhø-høhø

Tak… man siger skam tillykke, for nu kan han få en kæreste.

:wehu:

Altså, jeg har ikke en brik forstand på skildpadder og da slet ikke på kønsbestemmelse af dem!
Men kunne man ikke foretage en DNAtest på kræene?
Jeg mener, det må da være lettere end at skulle gå i måske årevis og vente på at se de intime detaljer? :smiley:

Men til lykke med at Rynke skal have en kæreste… gad vide om han vil være lige så længe om at hitte ud af det, som mine Leopardskildpadder i spillet MyZoo på Fjæsbog? -tihi

jeg blev også forvirret et øjeblik G
Men en fin rynke som jo så er en ham

Bare lige så du ved det - de larmer altså ad H til når de har kærester!

Min Viggo banker sit skjold mod Musse, når han er i humøret … og det laaaamer :wink:

Men enig i at sådan nogen padder har udstyrret i orden :wink:

/Mette

altså, nu bliver jeg nysgerrig, snakker vi 10 cm eller noget i den stil…??

Men det er da dejligt at han så kan få sig en kæreste :smiley:

[quote=Therese;215007]-høhø-høhø

Ja, du kan tro at han er en mand - og nu hvor jeg er mere end sikker :uha: har jeg lige mailet til en, der opdrætter leopardskildpadder for at finde ham en kæreste.

:wehuu::wehuu:[/quote]

Han har nok ventes med at vise det ind til han var klar til at mor skulle til at finde ham en date.
Han kender dig jo og ved at du vil gå igang med de der skumle farmor forberedelser med det samme :tihi:

[quote=Ann K;215070]Altså, jeg har ikke en brik forstand på skildpadder og da slet ikke på kønsbestemmelse af dem!
Men kunne man ikke foretage en DNAtest på kræene?
Jeg mener, det må da være lettere end at skulle gå i måske årevis og vente på at se de intime detaljer? :smiley:

Men til lykke med at Rynke skal have en kæreste… gad vide om han vil være lige så længe om at hitte ud af det, som mine Leopardskildpadder i spillet MyZoo på Fjæsbog? -tihi[/quote]

-høhø-høhø-høhø

Man kan faktisk godt kønsbestemme dem UDEN at se sagerne.

En han har et understel, der buer indad sådan fra ca. midt på bugskjoldet og ned mod halen - så kan han lettere komme til hunnen uden at glide af.

:slight_smile:

Hva’ det noget for et spil mæ leopardskildpadder ???

:?

[quote=Heidi;215071]jeg blev også forvirret et øjeblik G
Men en fin rynke som jo så er en ham[/quote]

:):slight_smile:

Ja… ham er en ham - og en dejlig én af slagsen.

:hjerte:

[quote=Mette Mejdahl;215073]Bare lige så du ved det - de larmer altså ad H til når de har kærester!

Min Viggo banker sit skjold mod Musse, når han er i humøret … og det laaaamer :wink:

Men enig i at sådan nogen padder har udstyrret i orden :wink:

/Mette[/quote]

:klapper: :klapper: :klapper:

Ja, jeg har set og hørt at det ikke går stille for sig. -høhø

Hvis jeg nu spørger retig-retig pænt, vil du så glæde Tante T med et par billeder af Musse & Viggo Skjold Hansen ??

:bebe: :bebe: :bebe:

-høhø -høhø

Hmmmmm… jeg var inde og læse lidt om det i går aftes - og redskabet skulle være lige så langt som ca. halvdelen af skildpadden.

-what

Jeg blev godt nok lidt overrasket/forskrækket i går - da der pludselig kom en blegt lyserød fugtig tentakel ud af ham :uha: :uha: - først troede jeg, at det var hans tarm der var på vej ud pga hård mave… men det var det så ikke.

-høhø-

Jeg tog faktisk et billede af det… men det er ikke så godt, for ham lavede pu-ha samtidig.

:ups:

:wehuu::wehuu:

Ja, jeg håååååber at få lov til at købe en pige til ham - jeg har forespurgt hos en opdrætter - men hun sælger normalt kun ungerne 2 ad gangen - da de faktisk er ret sociale dyr.

:slight_smile:

Men jeg håber at få lov at købe en lidt ældre padde - så jeg er SIKKER på, at det er er hun.

:kryds:

[quote=Ulla;215114]Han har nok ventes med at vise det ind til han var klar til at mor skulle til at finde ham en date.
Han kender dig jo og ved at du vil gå igang med de der skumle farmor forberedelser med det samme :tihi:[/quote]

:klapper: :klapper: :klapper:

NEMLIG !!!

Jeg håber sådan at de parrer sig og at hun lægger æg - men det er vist en større videnskab - for de skal nappes fra dem og lægges i en rugemaskine - så der er liiiiiige en del, jeg skal have hittet ud af.

:inlove: :inlove: