Rynke, min kære Rynke

[quote=Therese;310275] for så kommer han SPÆNENDE hen til mig og ser længselsfuldt på mig med sine sorte perleøjne - han ELSKER mad !

:slight_smile:[/quote]

-LOL-LOL-LOL
Åhhh dejlige Rynke med din endnu dejligere mor :wehuu:
Hvor jeg dog ville ønske at se dig spæne hen til din mor for en bid mad :tihi:

Det er da en værre bavian den padde der er efter katten, jeg håber at Rynke opføre sig bedre overfor Silke :høhø:

[quote=Therese;310275]:):):slight_smile:
Her har jeg købt økologiske pellets og økologiske fibre til Rynke - for at han skal komme godt og sundt igennem vinteren uden sine elskede mælkebøtter.
[/quote]

Min mors oldsag af en græsk landskildpadde, hr Phillip, spiser larver, levende! :uha: (indkøbt hos dyrehandleren), tomat, æble, rugbrød med leverpostej, salat, agurk og så sæ´fø´li mælkebøtter. Det med leverpostej madder fandt hun ud af da hun fandt Phillip i hundens madskål, hvor han rigtig tog for sig af retterne.
Så måske du bare skal præsenterer Rynke for lidt forskellige fiberige (øko) brød, og se hvad der falder i herrens smag :slight_smile:

Phillip har også stor fornøjelse af at bekæmpe den fæle skildpadde der bor inde i spejlet, som tilfældigvis står på gulvet :stuck_out_tongue:

Har du planer om små Rynke-børn.
Er Rynke en kvindepadde eller en mandepadde.

Min Thorvald sov et par måneder om vinteren.
Hvad med Rynke.
Havde han slet ikke tænkt sig at gå i hi?
[/quote]

BTak, Mona…[/B]

BJeg ved det faktisk ikke 100 % - lige nu hælder jeg mest til, at han er en pige - men jeg tror, at jeg en dag når det er blevet meget varmere i vejret - tager ham med til en krybdyrdoktor - Beth Fledelius - hun er vist landets ukronede dronning mht slanger, øgler og padder.[/B]

B:)[/B]

BJeg ønsker mig rigtig meget en partner til ham/hende - men det skal jo være det rigtige køn, da to hanner godt kan være meget bissede sammen. (Læs : slås)[/B]

BRynkes art - Østafrikansk Leopardskildpadde skal ikke i hi - og det er jeg glad for - for så har jeg glæde af ham hele året.[/B]

[quote=conninissen;310410]Nåååååhhhhh !!!

Cats og Conni[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jae… ham er bare så fin og dejlig

:tak:

[quote=Celina;310412]-LOL-LOL-LOL
Åhhh dejlige Rynke med din endnu dejligere mor :wehuu:
Hvor jeg dog ville ønske at se dig spæne hen til din mor for en bid mad :tihi:[/quote]

:hjerte::hjerte:

Tak, Celina…

Jeg er glad for, at du/I ikke kan høre når jeg taler til ham - men du kan tro han kommer spænende - for så ved han, at han bliver nusset på halsen - og han ligger lige så stille og nyder det.

:høhø:

Hvis jeg kan finde ud af det, kan jeg optage lidt med mit kamera og lægge det herinde - så skal du se mors dreng i aktion…

:inlove:

:høhø::høhø:

BDet gør han, for Silke render altid 1/2 meter bag ved ham når han en sjælden gang er ude på gulvet - hun tør ikke at gå forbi ham, men hopper hellere 4 meter op i luften for at komme OVER ham.[/B]

BHer er lidt mere Rynke - det var hans fødselsdag, så han fik maden fint arrangeret :[/B]

[quote=hellevejby;310450]Min mors oldsag af en græsk landskildpadde, hr Phillip, spiser larver, levende! :uha: (indkøbt hos dyrehandleren), tomat, æble, rugbrød med leverpostej, salat, agurk og så sæ´fø´li mælkebøtter. Det med leverpostej madder fandt hun ud af da hun fandt Phillip i hundens madskål, hvor han rigtig tog for sig af retterne.
Så måske du bare skal præsenterer Rynke for lidt forskellige fiberige (øko) brød, og se hvad der falder i herrens smag :slight_smile:

Phillip har også stor fornøjelse af at bekæmpe den fæle skildpadde der bor inde i spejlet, som tilfældigvis står på gulvet :p[/quote]

:tak::tak:

Tak for din dejlige historie om Phillip - sidder her og morer mig over, hvad han spiser.

:hjerte:

Rynke er ENORMT kræsen - han kan sortere i sit foder bedre end nogen kat/hund jeg har mødt.

:slight_smile:

Du gav mig lige en god idé - jeg har aldrig prøvet at vise ham et spejl - det skal prøves den dag i morgen.

:tak: