Så ankom han endelig!

I går var dagen, hvor flere ugers ventetid endelig var slut og min skønne charmetrold (aka Undercover’s Tasmanian Black) flyttede ind :wehuu:

Jeg kan sige det med det samme - jeg er IKKE blevet skuffet!! Nøj hvor er han bare herlig. Høj haleføring og “se, lige hvor lækker jeg er!” :smiley:

Det meste af natten blev tilbragt i ske med min kæreste (og neeej jeg var SLET ikke det mindste jaloux :tihi:) og når han ikke sover, så er han i hopla! Der bliver jaget tæer og andre kropsdele og så er han altså ret sej til at lege vild ninja :høhø: Når han bliver træt opsøger han et menneske og lægger sig til rette - på skødet, halsen, under næsen og hvor han nu ellers kan komme til :hjerte: Ihhhh hvor er han altså bare slet ikke til at stå for! I går viste han forresten også hvordan man på ca 2 sek, kan vippe hele Windows skærmbillede, så det står sidelæns og pilen går til siden, når musen bevæges op :rock: I dag har han formået at slette hele dette indlæg (dette er altså 2. udgave), fordi jeg var væk fra computeren i 2 min - han er altså en talentfuld it-mis :høhø:

Han og Milo duttede næser næsten med det samme i går, men så gik alvoren åbenbart op for Milo og han var altså ikke overbevist om den nyankomnes uimodståelighed :tihi: Der blev hvæset og indimellem kom der lige et potedask, men som timerne er gået, er Milo ved at tø op. De sover gerne begge i sofaen (med 1-1,5 meters afstand) og de har netop snuset til hinanden uden hvæs, så jeg er ganske fortrøstningsfuld :slight_smile:

Og så til et par billeder :slight_smile:

Minkhalen dræbes lige

Min kæreste lagde træt hovedet på mit skød og 2 sek efter så det sådan ud :wehuu:

Og i dag spiser de uden problemer i nærheden af hinanden

What can I say… :smelter:

TAK, Tine, fordi han måtte flytte ind hos mig og Milo! :love2:

Han ser dejlig ud den bette:wehuu:

Hvor ser han dejlig ud! Tillykke med ham :flag:

Ej billedet af dig, kæresten & den dejlige kat :smelter: Heldige jer!

Tillykke med ham, han er lækker :iloveyou: og dejligt sammenføringen er gået så let :juhu:

Nåh, en lille meser. Hvor er han dejlig :hjerte:

Stort tillykke med charmetrolden :juhu::hjerte:

Jamen, jeg har jo elsket den lille trold siden han 4 uger gammel hoppede på bagbenene, fordi han var bange for at blive overset helt nede i gulvhøjde :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er 110% sikker på, at I ikke vil fortryde jeres valg - TILLYKKE med det :smiley:

Tak allesammen! Jeg er bare SÅ glad for ham allerede :smiley:

:love2: Tak :smiley: og jaaeh vi er faktisk ret heldige S

[QUOTE=Temple Bar;922948]Jamen, jeg har jo elsket den lille trold siden han 4 uger gammel hoppede på bagbenene, fordi han var bange for at blive overset helt nede i gulvhøjde :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er 110% sikker på, at I ikke vil fortryde jeres valg - TILLYKKE med det :D[/QUOTE]
Han skal nemlig nok sørge for ikke at blive overset :høhø: Han er simpelthen bare SÅ underholdende og SÅ kær og SÅ lækker og SÅ puttesyg og SÅ helt igennem uimodståelig :smelter:

Hold da op sikken en lækker kat…han er da en charmetrold af rang :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at du er glad for ham, det samme er vist tilfældet for din Milo :slight_smile:

Hvor er han dejlig :wehuu:
Tillykke med ham :slight_smile:

Han er godt nok LÆKKER :wehuu:

Tillykke med charmetrolden

:slight_smile:

øj han er lækker :hjerte:

[QUOTE=Sim-Sim;923018]Hold da op sikken en lækker kat…han er da en charmetrold af rang :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at du er glad for ham, det samme er vist tilfældet for din Milo :-)[/QUOTE]

Tak! :slight_smile:

Du har helt ret - Milo er den bedste kat i verden, og nu deler han førstepladsen med lille Mr Chocolate Chip :inlove:

[QUOTE=Coon Danica;923022]Hvor er han dejlig :wehuu:
Tillykke med ham :)[/QUOTE]

[QUOTE=danpia;923026]Han er godt nok LÆKKER :wehuu:

Tillykke med charmetrolden

:)[/QUOTE]

Tak! Han lapper komplimenterne i sig :smiley:

Øj, han er en lækker fyr! Tillykke med ham! :hjerte:

Tillykke me ham. Han er nuser!!:wehuu:

Sikke en dejlig lille fyr - og det billede af dig, kæresten og misling er fantastisk :ok:

Vi savner ham også herhjemme,især hans lillesøster,som virkelig keder sig uden ham:D

Hun gør alt hvad hun kan for at overtage hans plads:høhø:

Tine

Tillykke med ham :slight_smile: