Så ankom han endelig!

[QUOTE=conninissen;923492]Stort TILLYKKE med den lille burmeser , som helt sikkert bringer meget , sjov, hygge,kærlighed, omsorg, overraskelser, usigeligt meget glæde. Han er så fiiin !:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni[/QUOTE]

Tusind tak :smiley: Jeg kan allerede fornemme, hvor mange dejlige og sjove stunder jeg har i vente! :wehuu:

[QUOTE=EvaMH;923903]Ahh hvor dejligt du fik en fra Tine. Og tro mig de bliver bare herligere med tiden :smiley: Smaug er bare så sød og rar overfor bavianen (læs: teenager Fizban). Han ser da også bare over nutski ud :slight_smile: Eeeck, man kan godt mærke det trækker med sådanne billeder, men ikke flere katte før vi flytter til noget større :stuck_out_tongue:

Hvor ser han bare herlig og fræk ud. Godt du valgte burmeseren :D[/QUOTE]

Ja jeg har fået mig en skøn halvbror til din dejlige Smaug :smiley: Dine katte var jo bare super lækre og efter at have besøgt Tine og de små, var jeg ikke i tvivl! Øj, det er en herlig race :juhu:

[QUOTE=Theomilou;923909]

Hvor ER han bare dejlig:wehuu:

(Hvorfor er billedet bare et link???)[/QUOTE]

Tak :smiley: Jeg synes bare, han har det dejligste udtryk! Jeg er forelsket… :hjerte:

PS. Jeg ved ikke hvorfor billedet bliver vist som link - der må nogle mere it-kyndige mennesker på banen G