Så ankom sofaen

Siden kl. 10.30 i formiddags har jeg igen været den lykkelige ejer af en SOFA! :thumbup:

Og jeg er virkelig tæt på at være ret lykkelig. Den er bare helt rigtig, og jeg bliver glad, hver gang jeg kigger på den. Mens jeg aldrig blev glad for den anden, jeg havde købt (også helt bortset fra alle skavankerne). Den var helt forkert, og jeg kom aldrig til at føle mig tilpas i stuen, mens jeg havde den.

Det er utroligt, så stor forskel en sofa kan gøre!

Denne her ligner så også til forveksling den, jeg havde tidligere (altså før coop-modellen). Jeg tror i virkeligheden, den eneste forskel er, at der er læderbetræk i stedet for uldstof på. Den er så også mindst dobbelt så dyr som den billige fra coop.dk, men jeg tror, den bliver de ekstra penge værd.

23 Synes om

Den er godt nok flot! Den minder om den jeg arvede fra min moster og onkel da jeg flyttede hjemmefra, dog var min med gråt stofbetræk. :slight_smile:
Det vigtige spørgsmål er om man ligger godt på den? :smiley:

2 Synes om

Og det gør man. Jeg har lige testet det - så den er godkendt også på det punkt :slight_smile:

5 Synes om

Beklager linket her. Det fører ikke til noget andet end Coops website. Det var ikke mig, der lavede det til et link.

Det må være dejligt at den endelig er kommet :slight_smile: Var kattene så elskværdige at teste den sammen med dig :wink:

EDIT, må hellere huske at ønske tillykke med den :wink:

2 Synes om

1 stk. middagslur afviklet på sofa :ok:

Det er jo læderhynder, så jeg tror indtil videre ikke, kattene er så imponerede. Men Asani har da opdaget, at han igen kan gå på ryglænet :slight_smile:

Og der bliver snust til den, for den dufter jo dejligt :slight_smile:

4 Synes om

det ligner designet fra Stouby…og så er den ikk’ så ring’ endda

Jeg tror, der findes mange af den type tremmesofaer - og sikkert af varierende kvalitet. Min er helt sikkert ikke fra Stouby, kostede slet ikke så meget som deres. Men den har en solid egeramme, og det er jo i sig selv en god ting :slight_smile: Så det er mest et spørgsmål om, hvor gode hynderne er, og det kan nok kun tiden vise.

Men nu har Chili alligevel lagt sig til rette her ved siden af mig, så helt ubrugelig er den altså ikke :slight_smile:

7 Synes om

Må man spørge hvor den er fra? :smiley:

Jeg har købt den i Møblér med Bo Godt i Faaborg:

2 Synes om

Den er godt nok fin! Hvis du bliver træt af den, så kan du bare sende den herover :wink:
VH
Susanne

1 Synes om

Farlig side, for første gang siden jeg købte min skønne sofa for 10 år siden, og inden da var jeg forelsket i den i to-tre år, har jeg set en sofa der er omtrent lige så interessant som den jeg har. Kunne sammensætte en, i turkis stof til den nette sum af 27.265 kr., så ja, den flytter så ikke ind hos mig. :hoho:

5 Synes om

Det tror jeg så ikke, jeg gør :slight_smile: Efter et kort coop-intermezzo er det, som om alting er faldet på plads her i mit lille hjem igen, efter den her sofa holdt sit indtog.

2 Synes om