Så bestemt dig dog k*llinge kat! Devouee flejner fra tid til anden

Ja jeg forstår altså godt, hvis lille Unni er usikker på Devouee!
For det ene øjeblik vil Devouee både lege og putte med Unni og det næste øjelik skal Unni brutalt overfaldes mens hun sover! :S

Unni sover oppe i min seng - jeg forstår godt hvis hun ikke tør andet, så det får hun altså lov til.
Devouee har ikke sovet hos mig om natten i umindelige tider, fordi Yasha egentlig plejer at have den plads - men Yasha er jo (trods alt er han enig med sig selv!) sikker på, at det lille monster spiser kastrater til morgenmad, så han holder sig bare væk fra Unni…

Men nu er det altså anden gang jeg bliver vækket - og nok 5 gang jeg oplever det… :
Unni ligger lige så stille i sengen - sover enten, eller ligger og tygger i en minkhale. Hun er hverken voldsom eller noget!
Devouee sidder på gulvet og kigger på Unni - NEDSTIRRER hende!
Unni lader som ingenting - eller hvis hun opdager, så ligger hun lige så findt og misser med øjnene og gør ALT for at vise at hun er en sød lille pige, som bare gerne vil elskes…
pludselig eksploderer Devouee op i sengen på Unni - og det er altså med kløerne forrest! :frowning: hvæs og sprut følger - hun stopper ikke før jeg blander mig fysisk ved at skille dem ad:uha:
Nu er jeg lige blevet vækket af endnu en tur - og jeg har en 30 cm lang ridse ned af baglåret som kvittering :uha:
Unni er møg usikker nu - hun vil ikke falde til ro, men karter rundt og gør alt for at holde sig vågen - og hun flytter ikke blikket fra k*llingen! (det forstår man jo egentlig godt!)
Devouee sidder på gulvet nu - 15 minutter efter stadig med kæmpe hale og øjne som tekopper og brummer

jeg kan ikke komme til hende - jeg tror også hun har set sig sur på mig :øhmm: Yasha brummer hun også af…

ihhh! kælling! :doh:
gid hun ville bestemme sig - for så sent som i går lå de jo og puttede under samme dyne…

jeg aner bare ikke om jeg tør tage i skole, med de to i samme rum - er ikke helt sikker på, hvad jeg skal forvente mig af den kælling! og om hun ku finde på at gøre hende direkte ondt, mens jeg ikke er hjemme:øhmm:

Ok, jeg har helt glippet at du har fået ny kat … i så fald tror jeg endnu mere, at Devouees udslæt er Eusonofilt Granulonum, som især udløses ved stress!