Så blev det min tur

Tak til jer alle :slight_smile:

Jeg har lige forsøgt at få de små til at drikke lidt modermælkserstatning, dog var det ikke med lige stor succes.

Helena har det fint, hun er dog stadig noget slingrende, og derfor varmer jeg de små.

Stort tillykke med de små:hjertehop:

Tillykke med trillingerne.

Til lykke - håber snart det kører som det skal.

Stort tillykke med de 3 små babyer :thumbup:

Det er ikke det bedste billede, men de kan da ses :tihi:

Det kører langt fra, som det skal, men natten er jo ung endnu.

Helena vil slet ikke kendes ved killingerne :frowning:

Susanne, læs denne artikel om kejsersnit og de første døgn efter. http://birma.dk/kejsersnit.htm - den er skrevet af folk som har stået i samme situation som du gør nu.

Jeg er død-træt og skal op og fodre om lidt, men jeg må se, om jeg lige kan få den læst igennem.

[QUOTE=Susanne L. Moshage;662466]

Det er ikke det bedste billede, men de kan da ses :tihi:

Det kører langt fra, som det skal, men natten er jo ung endnu.

Helena vil slet ikke kendes ved killingerne :([/QUOTE]

Men fine ser de da ud:-) håber det hele snart ordner sig.

Der er så mange tips og triks i den artikel…du skal bruge de 2 minutter det tager at læse den. Det er nemlig vigtigt at mormissen “tvinges” lidt…

rigtig fin beskrivelse af mulige problemer…tak

Tillykke med mislingerne! Håber alt kommer til at forløbe fint fra nu…

Tillykke med trillingerne :slight_smile:

Tillykke med mislingerne :slight_smile:

Fra linket:

“Det kan også være, at du skal vise hunkatten, at hun skal vaske de små, dette kan du evt. gøre ved at få killingen til at tisse og så lade hunkatten lugte hertil, for så skal hun nok syntes, at den skal gøres ren.”

Jeg gjorde i sin tid det, at jeg tog noget bæ fra en af killingerne og kom på Musses pote, og mens hun slikkede den ren, holdt jeg killingenumsen helt hen til poten, hvorpå Musse fortsatte rengøringen over på den. Siden passede og rengjorde hun killingerne til UG.

For øvrigt tvang jeg hende ikke til at die dem.
Mens hun lå ned, nussede jeg hendes hoved og listede samtidig killingerne til patterne. Når de havde fat, holdt jeg hende blidt nede med den ene hånd og nussede stadig med den anden. Musse fandt ret hurtigt ud af, at det hjalp på mælkespændingerne, når de små “ækle” væsener suttede.

Tillykke med de 3 små, Håber det går bedre i dag.

Nøj hun var gal i går, da vi ville ligge killingerne til hos hende, så det blev ikke til så meget. Hun tager sig stadig ikke af dem, men vi må se, hvad der sker i løbet af i dag.

Tillykke med kuldet - de ser fine ud. :flag:
Håber morkatten vil tage sig af dem, når hun er kommet helt til sig selv.:kryds:

[QUOTE=FinnFrode;662558]Tillykke med kuldet - de ser fine ud. :flag:
Håber morkatten vil tage sig af dem, når hun er kommet helt til sig selv.:kryds:[/QUOTE]

Hun er kommet til sig selv, men hun vil ikke kendes ved dem. Hun kan lige lokkes til at snuse lidt, og så går hun.

Hvis hendes krop ikke var langt nok i fødselsforløbet inden der blev foretaget kejsersnit, kan det være årsagen…nåede hun aldrig at få preseveer ?