Så Blev det min tur

Så vil jeg da også hilse på… :slight_smile:

Jeg blev spurgt af en veninde jeg kender som også er herinde (PivC), om jeg ikke kunne tænke min at adoptere en kat, da jeg tidligere har snakket om at jeg gerne villa have kat, og da jeg så billederne af Fie blev jeg helt varm om hjertet og sagde straks ja, og nu glæder jeg mig utroligt meget til at hun kommer hjem til mig… :smiley:

Ellers kan jeg fortælle om mig selv at jeg er en fyr på 29, som er igang med en HG.

Glæder mig til at følge siden herinde og udveksle mange dejlige katte oplevelser med jer :slight_smile:

// Jack

:velkommen: herfra :slight_smile:

:velkommentilkg:

Vi glæder os til en masse billeder af hende, i sit nye hjem! :høhø:

Velkommen til endnu en herre :smiley:

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her :heya:

Fie er den sort/hvide mis fra Denne tråd :hjerte:

Hov… og velkommen :tihi:

:velkommen: også fra mig :slight_smile:

Hejsa, Jack - og Velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Velkommen til - dejligt at du kunne give Fie et nyt hjem.

:heya: Velkommen til.

Dejligt at høre, at du har taget Fie til dig. Jeg håber, I får mange gode år og oplevelser sammen :ok:

Velkommen herinde :slight_smile: vi glæder os til at se billeder af Fie :smiley:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen hertil :slight_smile:

Velkommen til kattegale :slight_smile:

:velkommen:

Hej!

Hej Jack :velkommen:
Dejligt at du kunne tage Fie til dig :ok: Jeg håber at I bliver glade for hinanden, og at du bliver glad for at være her :slight_smile:

:velkommen:

Aloha igen…

Mange tak for alle de varme velkomster…

Jeg arbejder i øjeblikket på at få Fie hjem til mig… Jeg glæder mig helt vildt :smiley:

Smider nogle billeder op, når jeg har fået hende hjem :slight_smile:

//Jack

Godt med nogle flere mænd herinde, det virker til de er lidt underrepræsenteret :tihi: Ved du noget om ca. hvornår du får hende hjem?