Så blev jeg en kendis!

Nej bare for sjov! :stuck_out_tongue:

Men hvis nogen får diabetesbladet så kan de ca. i midten se en fin artikel med billede og alt muligt, som handler om mig.

Det er syn på diabetes fra 2 sider. En kvinde med D1 og så mig med D2 :slight_smile:

Så lidt halvkendt kan man vel prale af at være efterhånden? :tihi: :ups:

Så kan man så spørge sig selv hvor sjovt det er at være kendt for at have sukkersyge :øhmm: suk :ked:

Jeg har desværre ikke en scanner så jeg kan ikke engang vise jer artikel eller billeder :S

Og her er linket http://viewer.zmags.com/publication/495d2127#/495d2127/12

:slight_smile:

Bladet kan ses her:
http://www.diabetes.dk/Rundt_om_diabetes/Paa_tryk/Medlemsbladet_2009.aspx
Artiklen med Gry er på side 13…

Jeg synes det er så flot af Gry at stille op til sådan en artikel. Jeg er ikke sikker på at jeg ville gøre det, så :rock::rock::rock:

Hov - Charlotte var lige lidt hurtigere end mig…:ups::tihi:

Jeps - og jeg er selv dybt imponeret over min hurtighed sådan en søndag “morgen” :klapper:

…måske fordi jeg skal ordne akvarie og har 117 forskellige undskyldninger
for at tage morgenbadet alle andre steder end der :cool:

Flot artikel og flot at du stiller op Gry :ok:og ikke mindst et dejligt billede af dig :thumbup::thumbup:

Du er sej Gry - jeg synes det er fedt at være kendt for ikke at give op, at stå frem og tale en sag for også at hjælpe andre og at turde være ved, at ingen af os er perfekte - vi har alle sammen nogle ting - sygdomme eller andet - som det omgivende samfund måske mener er tabuer - men du er med til at vise, at det er helt i orden.

Jeg har ikke sukkersyge, men jeg ser disse artikler som meget mere end artikler om sukkersyge - de handler om at overleve, at være ved sig selv på godt og ondt og at vise andre, at de ikke er alene med deres forskellige skavanker plus at et godt liv er muligt på trods.

Det skal du have stor tak for!

Super godt billede af dig søde Gry :thumbup:
Og rigtig fin artikel :slight_smile: