Så blev mysteriet løst

Rigtig god bedring med Prinsessen… :hjerte:

De gange Tango har fået antirobe inden han fik tænder ud, brugte jeg at blande indholdet i lidt vitaminpasta…og han var vild med det…det er måske en ide til Jeannie…god bedring med hende

Dit svar fok mig til at tænke de fleste af mine katte er vilde med Gimpet ostepasta - og det virkede kapslen er nede - den har også haft effekt - dårlig mave.

Hun har spist godt, især RC Babycat med vand (nu har jeg flere gange set det er hittet hos katte der ikke er på toppen), mens jeg var væk. Hun har det meget bedre idag.

Microovns puden jeg købte i USA var stadig lunken efter 12 timer - den har fået en tur mere.

Puha sikke nogen cyster, godt hun fik både det og bisserne fjernet, hun kan da vist kun blive en endnu gladere mis nu :slight_smile:

Uha stakkel Jeannie… :trøste:

Godt hun har det bedre… Men sikke nogle cyster hun har haft…:uha:

Hun har det alt for godt -. sikken en kamp af få de skide piller i hende. Hun er så stærkt og man skulle tro hun havde mere end fire ben:-)

Hendes favorit mad er stadig RC Babycat med varmt vand . og det får hun så i rigelige mængder. Det går fremad - blødmad til tirsdag med:-)