Så er vi 5 uger:thumbup: Madmor har svært ved at kende forskel på os (heldigvis er vi én dreng og én pige, så bagfra er der forskellen tydelig:tihi:) - vil I gætte, hvem der er hvem:?![]()
Hvor er i kære!
Jeg ville gætte på at den forreste er den lille prins og den bagerste er prinsessen ![]()
Tillykke med dem, hvor er de skønne ![]()
![]()
![]()
Det er også mit bud, som Stine allerede har skrevet ![]()
camilla jeg kan ikke se forskel på nogle af dine katte ![]()
Hvor er de dog kære
Nuuiiii hvor er de bare lige til at kysse! og jeg elsker den flotte blå farve de har !![]()
![]()
![]()
Kys dem fra mig:hjerte:![]()
Cats og Conni
Jeg må tilslutte mig Cæsar, men bare for at være en god deltager så siger jeg: Pigen forrest, drengen bagest. ![]()
Årh, hvor er de super nuser! ![]()
Prinsessen sidder forrest. … Måske… ![]()
Hvor er det bare et par dejlige og smukke killinger. ![]()
Det er mest nærliggende, at drengen er den største, men det kunne jo være en fælde… :? Pigen er forrest! :høhø:
Pigen forrest ![]()
Hvor er de skønne, det gavtyve blik den foreste har, kan kun være en dreng :-)))
Den lille dreng med blink i øjet forrest og pigen bagved
Tak fordi I gættede med:) Pigen sidder forrest:ok: (Jeg måtte også tjekke køn, efter jeg havde taget billederne:tihi:)
Weeeeeee har vi vundet noget?? Killingenussebesøg måske? ![]()
En skam der ikke er en til, ellers havde de da være rigtig gode kandidater for et kuld BIS ![]()
Men kære, det er de godt nok uanset ![]()
Hvor er de dog kære ![]()
Som jeg sagde igår… de er blå og utroligt ens… hvordan vil du dog have at vi andre uvidende stakler skal kunne se forskel på sådan et par nuttede fluffballs? ![]()
Hvor er de bare nuttede…og ens ![]()
![]()