Så er vi 5 uger:thumbup: Madmor har svært ved at kende forskel på os (heldigvis er vi én dreng og én pige, så bagfra er der forskellen tydelig:tihi:) - vil I gætte, hvem der er hvem:?
Hvor er i kære! Jeg ville gætte på at den forreste er den lille prins og den bagerste er prinsessen
Tillykke med dem, hvor er de skønne
Det er også mit bud, som Stine allerede har skrevet
camilla jeg kan ikke se forskel på nogle af dine katte
Hvor er de dog kære
Nuuiiii hvor er de bare lige til at kysse! og jeg elsker den flotte blå farve de har !
Kys dem fra mig:hjerte:
Cats og Conni
Jeg må tilslutte mig Cæsar, men bare for at være en god deltager så siger jeg: Pigen forrest, drengen bagest.
Årh, hvor er de super nuser!
Prinsessen sidder forrest. … Måske…
Hvor er det bare et par dejlige og smukke killinger.
Det er mest nærliggende, at drengen er den største, men det kunne jo være en fælde… :? Pigen er forrest! :høhø:
Pigen forrest
Hvor er de skønne, det gavtyve blik den foreste har, kan kun være en dreng :-)))
Den lille dreng med blink i øjet forrest og pigen bagved
Tak fordi I gættede med:) Pigen sidder forrest:ok: (Jeg måtte også tjekke køn, efter jeg havde taget billederne:tihi:)
Weeeeeee har vi vundet noget?? Killingenussebesøg måske?
En skam der ikke er en til, ellers havde de da være rigtig gode kandidater for et kuld BIS
Men kære, det er de godt nok uanset
Hvor er de dog kære
Som jeg sagde igår… de er blå og utroligt ens… hvordan vil du dog have at vi andre uvidende stakler skal kunne se forskel på sådan et par nuttede fluffballs?
Hvor er de bare nuttede…og ens