Så blev vi 5 uger gamle - kan I se forskel?

Så er vi 5 uger:thumbup: Madmor har svært ved at kende forskel på os (heldigvis er vi én dreng og én pige, så bagfra er der forskellen tydelig:tihi:) - vil I gætte, hvem der er hvem:?:tihi:

Hvor er i kære! :lovelove: Jeg ville gætte på at den forreste er den lille prins og den bagerste er prinsessen :slight_smile:

Tillykke med dem, hvor er de skønne :hjerte::hjerte::hjerte:

Det er også mit bud, som Stine allerede har skrevet :slight_smile:

camilla jeg kan ikke se forskel på nogle af dine katte :slight_smile:

Hvor er de dog kære

Nuuiiii hvor er de bare lige til at kysse! og jeg elsker den flotte blå farve de har !:inlove::inlove::inlove:

Kys dem fra mig:hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Jeg må tilslutte mig Cæsar, men bare for at være en god deltager så siger jeg: Pigen forrest, drengen bagest. :slight_smile:

Årh, hvor er de super nuser! :wehuu:
Prinsessen sidder forrest. … Måske… :stuck_out_tongue:

Hvor er det bare et par dejlige og smukke killinger. :hjerte:

Det er mest nærliggende, at drengen er den største, men det kunne jo være en fælde… :? Pigen er forrest! :høhø:

Pigen forrest :slight_smile:

Hvor er de skønne, det gavtyve blik den foreste har, kan kun være en dreng :-)))

Den lille dreng med blink i øjet forrest og pigen bagved

Tak fordi I gættede med:) Pigen sidder forrest:ok: (Jeg måtte også tjekke køn, efter jeg havde taget billederne:tihi:)

Weeeeeee har vi vundet noget?? Killingenussebesøg måske? :kryds:

En skam der ikke er en til, ellers havde de da være rigtig gode kandidater for et kuld BIS :tihi:

Men kære, det er de godt nok uanset :hjerte:

Hvor er de dog kære :slight_smile:

Som jeg sagde igår… de er blå og utroligt ens… hvordan vil du dog have at vi andre uvidende stakler skal kunne se forskel på sådan et par nuttede fluffballs? :smiley:

Hvor er de bare nuttede…og ens :hjerte::hjerte: