Så der ikke længe til

jaaaaaaaaaaaaaa, så er der kun 2½ time til at vi ruller mod camping blushøj, ka næsten ikke vente

-ked -waytohot -ked -waytohot -ked -waytohot -ked -waytohot -ked -waytohot -ked -waytohot

Håber i får en kanon tur og masser af -waytohot -waytohot -waytohot

Vi skal nok passe på kattegale for jer -love -love -devilangel

jepper allesammen, så er det tid til at tage mod ebeltoft, ka i hygge jer rigtig godt og ha en god weekend og til alle jer der skal til ebeltoft og være kattegal, vi ses imorgen el lørdag.
pas på jer selv og opfør jer nu pænt

Rigtig god tur til jer alle - Må I rigtig hygge jer. Ville gerne have hilst på jer allesammen - den fornøjelse må jeg have til gode. [bigloony]

Pas på jer selv og hinanden - vi ses -engel

I må alle der skal afsted have en dejlig hyggelig og sjov tur med skøøønt vejr

Hmmm jamen du er da nødt til at tage med. Jeg skal jo afsted og du kan køre med i bilen…

I må have en rigtig dejlig tur og lad nu være med at gøre noget, jeg ikke ville gøre -høhø

Lyder bare hyggeligt… Opdagede først camping-planen i morges. Er vist for lidt ved PC.

Ha en rigtig god tur allesammen. Det bliver spændende at møde hinanden. -kat1

Hmmm jamen du er da nødt til at tage med. Jeg skal jo afsted og du kan køre med i bilen…[/quote]

UUha ville meget gerne,men kan desværre ikke -græd -græd -ked -ked
Men jeg håber da der bliver arrangeret noget en anden gang så vil jeg meget gerne med

Kan i nu hygge jer rigtig meget og husk nu billeder…rigtig mange billeder [bigloony]